Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید بعد از برتری پر گل در لیگ قهرمانان در لالیگا هم به برد پر گلی مقابل ایبار دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه هفته سیزدهم لالیگا رئال مادرید بعد برد پرگل مقابل گالا در لیگ قهرمانان در بازگشت به دیدارهای لیگ به مصاف ایبار رفت.

شاگردان زیدان که با نشاط بازی آغاز کردند در یک بازی برتر با نتیجه پرگل 4 بر صفر مقابل ایبار به برتری دست یافتند تا برد‌ پر گل در لیگ قهرمانان به لیگ هم سرایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای قوهای سپید بنزما 17 و 29 پنالتی، راموس پنالتی 20 و والورده 61 گلزنی کردند.

در جدول لالیگا رئال با 25 امتیاز در صدر قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لالیگا فوتبال ایبار بنزما رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم

در حالی که بازی رفت دو تیم در اولدترافورد با پیروزی 1-0 شاگردان سر الکس فرگوسن به پایان رسیده بود، این دیدار با درخشش کریستیانو رونالدو و برتری قاطعانه شیاطین سرخ همراه بود و منچستریونایتد با کسب برتری 3-1 در مجموع با نتیجه 4-1 راهی فینال رم شد

دانلود (29.9MB)

دیگر خبرها