Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگ بک سمت راست افعی ها می گوید همیشه در تلاش است آنچه آنتونیو کونته از او درخواست دارد را اجرا کند.

طرفداری- پس از پیروزی اینتر مقابل هلاس ورونا در هفته دوازدهم سری آ، والنتینو لاتسارو، وینگ بک اتریشی نراتزوری گفت این تیم در بازی دشواری موفق به کسب سه امتیاز شده است.

لاتسارو پس از این بازی به Inter TV گفت:

بازی کردن برابر تیمی که 6-7 بازیکن را در محوطه دفاعی خود داشت و به خوبی به دفاع می پرداخت ساده نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها حتی پس از به ثمر رساندن گل اول بازی، عقب تر رفتند و بیشتر به دفاع کردن پرداختند. به خوبی و با حوصله بازی کردیم و از این پیروزی خوشحالم. کونته به من گفته بود در کناره ها بمانم و با سانترهای خود برای مهاجمین موقعیت ایجاد کنم. خوشحالم که برای اولین بار با لباس اینتر موفق به فراهم کردن پاس گل شدم اما کسب سه امتیاز اهمیت بیشتری دارد زیرا به دست آوردن آن ساده نبود. به کار و تلاش خود ادامه می دهم و همیشه آنچه سرمربی از من می خواهد را انجام خواهم داد. من یک بازیکن هجومی هستم و دوست دارم از مهارت های خود در زمین حریف استفاده کنم اما باید در کارهای دفاعی نیز پیشرفت کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌ها فوتبال رم روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در هفته سی و سوم سری آ رو در روی بولونیا قرار گرفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم که از دقیقه ۵۲ وارد زمین شده بود در دقیقه ۵۶ توانست تک گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

«دنیله دروسی» سرمربی رم در خصوص عملکرد آزمون در این بازی اظهار داشت: سردار به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و لزومی نداشت که از ابتدا در زمین حضور داشته باشد. از گلزنی او خوشحال هستم و عملکرد خوب او برای ما مهم است. امیدوارم روند خوب آزمون ادامه دار باشد همانطور که «تامی آبراهام» یک بازیکن مهم برای رم به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که رم با این شکست ۵۵ امتیازی و در رده پنجم جدول سری آ باقی ماند.

کد خبر 6086111

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم