Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@10:50:35 GMT

پیشنهاد بزرگ منچستریونایتد برای جذب اریکسن

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۷۷۵۴

پیشنهاد بزرگ منچستریونایتد برای جذب اریکسن

باشگاه منچستریونایتد تصمیم دارد در ماه ژانویه با ارائه پیشنهادی ۴۰ میلیون پوندی کریستین اریکسن ستاره تیم تاتنهام را جذب کند.

نکته جالب توجه در پیشنهاد منچستریونایتد اینجاست که تاتنهام تقریبا مجبور به پذیرش آن است چراکه در صورتی که آن را قبول نکند و اریکسن در این تیم بماند او در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود و به صورت رایگان این تیم را ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این میان منچستریونایتد باید با رقیب سرسختی، چون رئال مادرید رقابت کند و باید دید اریکسن راهی چخ تیمی می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: منچستر یونایتد رئال مادرید کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل برونو فرناندز به شفیلدیونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 2-2 شفیلدیونایتد)

برونو فرناندز گل دوم منچستریونایتد را به ثمر رساند.

دانلود (3.2MB)

دیگر خبرها