Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@06:10:27 GMT

جریمه پورتو به خاطر توهین به عابدزاده

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۸۰۷۹

ساعت24 - باشگاه پورتو به خاطر توهین به دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال جریمه شد.

بازی تیم های پورتو و ماریتیمو از هفته نهم رقابت های لیگ پرتغال با حواشی برای امیرعابدزاده دروازه بان ایرانی ماریتیمو همراه بود به طوری که کمیته انضباطی فدراسیون پرتغال باشگاه پورتو را 500 یورو جریمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این بازی هر وقت امیرعابدزاده صاحب توپ می شد از سوی هواداران پورتو هو شده و برخی توهین ها به او شد. برهمین اساس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که توهین هواداران پورتو به امیرعابدزاده در ورزشگاه ماریتیمو در مادیرا موضوعی نگران کننده است. در تمام مواقعی که عابدزاده می خواست به توپ ضربه بزند یا توپ را در اختیار داشت از سوی هواداران پورتو مورد توهین قرار گرفت

این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و پورتو با این تساوی که در شب درخشش امیرعابدزاده درون دروازه ماریتیمو همراه بود صدرجدول را به بنفیکا داد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدرضا عابدزاده تیم ملی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از بازی تراکتور - سپاهان که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، کمیته انضباطی احکام مربوط به این مسابقه را اعلام و کاپیتان تیم تبریزی را هم توبیخ کرد.

بر این اساس، شجاع خلیل‌زاده به دلیل آنچه رفتار غیر ورزشی قلمداد شده، توبیخ شده که کمترین میزان حکم انضباطی است که می‌تواند علیه بازیکنی صادر شود.

شجاع در پایان این بازی درگیری لفظی کوتاهی با ژوزه مورایس داشت که البته او در میکسدزون از مورایس به‌خاطر این درگیری عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک