Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@20:31:30 GMT

حسن روحانی جایگزین برادرش در تیم ملی کاراته شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۸۳۱۴

حسن روحانی جایگزین برادرش در تیم ملی کاراته شد

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در حالی از فردا در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود که سرمربی تیم ملی در فاصله دو روز بعد از انتخاب حسین روحانی به عنوان سرمربی تیم ملی روسیه، برادر وی را به عنوان مربی به عنوان کمک خود در تیم ملی انتخاب کرد. 

حسین روحانی عضو پیشین تیم ملی کاراته، طلا و نقره جوانان آسیا (ژاپن سال ۲۰۰۲)، برنز بزرگسالان آسیا (مالزی ۲۰۰۱)، طلای امیدهای جهان(مارسی ۲۰۰۳)،طلای بزرگسالان آسیا (چین تایپه ۲۰۰۴)، طلای بازیهای آسیایی (دوحه ۲۰۰۶)، نقره آسیا (ماکائو۲۰۰۵)، طلا و نقره جام جهانی( ۲۰۰۳ امارات) و نقره و برنز ستارگان جهان( ۲۰۰۲ آذربایجان) را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی پیش از این به عنوان مربی در تیم جوانان ۲۰۱۳، سرمربی تیم نوجوانان و جوانان ۲۰۱۴، مربی تیم نوجوانان و جوانان ۲۰۱۵، سرمربی تیم نوجوانان ۲۰۱۷ و مربی تیم ملی دانشجویان ۲۰۱۸ فعالیت کرده است. 

تیم ملی کاراته آماده حضور در آخرین مرحله از رقابتهای کاراته وان در سال ۲۰۱۹ می شود. 
 

کد خبر 4767587

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی والیبال لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال عراق گابریل کالدرون تیم فوتبال تراکتور باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد تیم کشتی امید ایران آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، خراسان رضوی در رده بندی مدالی مسابقات با کسب ۹ مدال طلا و یک برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد. کردستان با کسب ۴ طلا و یک نقره عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم فارس با ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز سوم شد.

کد خبر 6099780

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کند
  • پرسپولیس قهرمان هم شود باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کرد
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند