Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گفت: در هفت ماه نخست امسال ۴۳۸ هزار نفر در برنانه‌های کانون شرکت داشته و از آن‌ها بهرهمند شدند.   آبسوران با اظهار اینکه در حال حاضر در مراکز کانون ۳۰۰ هزار جلد کتاب موجود می‌باشد، بیان کرد: در هفت ماه نخست امسال کودکان و نوجوانان عضو کانون ۱۵۰ هزار جلد کتاب به امانت برده و مطالعه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود: امسال  ۲۲ هزار نفر نیز به عنوان عضو جدید و تمدیدی در مراکز کانون ثبت نام کرده اند و ۲۹۰ نفر نیروی رسمی، حق الادریس و مربیان هنری برای ارائه برنامه‌های فرهنگی به اعضای کانون فعالیت می‌کنند.   به گفته ی آبسوران، کانون پرورش فکری آذربایجان غربی در حال حاضر با ۲۳ مرکز ثابت، ۸ مرکز سیار شهری و روستایی، ۴ مرکز پستی، یک مرکز فراگیر وموزه کودک برنامه‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهد.   انتهای پیام/م     بیش از ۴۰۰ کودک و نوجوان از برنامه‌های کانون پرورش فکری بهره مند شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت