Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه‌های حقوقی بین سازمان بسیج حقوق دانان کشور و معاونت حقوقی و امور مجلس صدا و سیما به امضا رسید. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان بسیج حقوق‌دانان؛ در دیدار رییس و معاونین سازمان بسیج حقوقدانان کشور با معاون و مدیران کل معاونت حقوقی و امور مجلس رسانه ملی تفاهم نامه توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه‌های حقوقی به مدت دو سال به امضای طرفین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای این جلسه مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور عرصه ترویج فرهنگ قانون مداری و اموزش همگانی حقوق را برای جامعه ضروری دانسته و خاطر نشان کرد: انشالله بتوانیم بر اساس منویات امام خامنه‌ای و با همکاری رسانه ملی موجبات ارتقا فرهنگ قانونمندی و احیای حقوق عامه را به ویژه از طریق طرح‌هایی همانند هر مسجد یک حقوقدان، طرح اعتلاء، طرح قرارگاه معاضدت قضایی و ... فراهم سازیم.

حسن گروسی معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی نیز بر همکاری لازم به منظور اثربخشی فعالیت‌های مشترک حقوقی و تعامل موثر و هدفمند در راستای تحقق منویات ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب از جمله "سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری" و "بیانیه گام دوم انقلاب" تاکید کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما گسترش همکاری‌های مشترک پایدار و فراهم سازی زمینه‌های لازم درخصوص موضوعات مرتبط با مفاهیم قانون، قانونگذاری و سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری، حقوق و حقوق رسانه، تقویت حقوقی جبهه انقلاب اسلامی، طراحی برنامه‌های تحلیلی، آموزشی و ترویجی در راستای رهنمود‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی با تاکید بر قانون اساسی، سند چشم انداز، برنامه‌های پنج ساله توسعه، بیانیه گام دوم انقلاب و نقشه جامع علمی کشور را به عنوان اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

وی ارائه تحلیل‌های حقوقی از رهنمود‌ها و بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای استفاده در رسانه ملی، معرفی فارغ‌التحصیلان حقوقدان نخبه بسیجی جهت همکاری در حوزه حقوقی رسانه ملی، طراحی و پیشنهاد برای تولید میان برنامه‌های جذاب با موضوعات روز حقوقی با تاکید بر ترویج فرهنگ قانون مداری و قانونمندی اقشار مختلف، صیانت از حقوق شهروندی، صیانت حقوقی-قضایی از تصمیمات و اقدامات نظام در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین المللی، پوشش رسانه‌ای برنامه‌های حقوقی-قضایی مورد توافق طرفین و پوشش رسانه‌ای طرح‌های ترویجی حقوقی-قضایی مورد توافق طرفین از جمله طرح هر مسجد یک حقوقدان را به عنوان برخی از مهمترین مفاد تفاهم نامه دانست.

بر این اساس مقرر شد به منظور تحقق اهداف این تفاهم نامه نمایندگان طرفین طی جلسات مستمر، طرح‌ها و برنامه‌های موردنظر را بررسی و به اطلاع رییس سازمان حقوقدانان کشور و معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی برسانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاون حقوقی قانونمداری آموزش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «در مرز غبار آلود» به کارگردانی سیاوش کریم پور و تهیه کنندگی نیما پورقدیمی روایتی متفاوت از فعالیت های مرحوم نادر طالب زاده در حین برگزاری کنفرانس افق نو در بیروت است.

این مستند یکشنبه ۹ اردیبهشت، ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما و ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مستند «در مرز غبار آلود» تهیه و تولید شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

کد خبر 6090713 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور