Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر وحید صرامی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نشست معاون حقوقی رئیس‌جمهور با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و وزارتخانه‌های علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت بررسی شیوه‌نامه انضباطی دانشجویان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایندگان تشکل های دانشجویی در این جلسه حضور داشتند مقرر شد نظر دانشجویان مکتوب ارائه شود و بررسی کارشناسی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت یادآور شد: پس از بررسی کارشناسی نظرات دانشجویان موضوع با محوریت دفتر حقوقی رئیس‌جمهور موضوع پیش می رود.

به گزارش مهر، «شیوه‌نامه اجرایی جدید شورای انضباطی دانشجویان» که پس از ۱۰ سال اصلاح شده بود  از ۱۲ شهریورماه ۹۸ با امضای وزرای بهداشت و علوم و از طریق معاونان فرهنگی و دانشجویی این دو وزارتخانه به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

برخی از دانشجویان پس از ابلاغ شیوه نامه در اعتراض به بندهایی از آن خواستار بازنگری در آن شدند که ۱۴ آبان ماه ۹۸ لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور با دعوت از مقامات ذی‌ربط وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نیز نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در محل دفتر معاونت حقوقی شیوه‌نامه انضباطی دانشجویی و ملاحظات تشکل‌های دانشجویی را مورد بحث قرار داد.

کد خبر 4767623

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای انضباطی دانشجویی معاونت حقوقی رئیس جمهور وزارت بهداشت وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه ها دانشجویان دانشگاه پیام نور منصور غلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر مرکز سنجش آموزش پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی مدیران دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پی دستگیری صد‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس آمریکا، دکتر عباس نیک‌نژاد رئیس دانشگاه میبد در حمایت از دانشجویان دستگیر شده و جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به رؤسای چندین دانشگاه آمریکا از جمله دانشگاه اوهایو، دانشگاه اِموری، دانشگاه کلمبیا و... نامه‌ای ارسال کرد.
متن نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا در کشور آمریکا بدین شرح است:

پروفسور مینوشه شفیق عزیز
رئیس دانشگاه کلمبیا

خبر تاسف بار دستگیری تعدادی از دانشجویان دانشگاه شما توسط پلیس، باعث نگرانی شدید شده است. دانشجویان باید بتوانند روحیه عدالت خواهی خود را آزادانه بیان کنند. رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی گناه از جمله هزاران کودک و هزاران زن را عمدا به قتل رسانده است. دانشجویان نمی‌توانند این همه ظلم را تحمل کنند. همانطور که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند تحمل کند.

نمی‌دانم چگونه حاضرید این صحنه‌های دلخراش را ببینید و سکوت کنید.

دنیا از شما به عنوان یک دانشمند انتظار دارد که این جنایات را محکوم کنید و به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید. سزاوار نیست، دانشجویان را به دست پلیس بی رحم انداخت.

لطفا به احترام انسانیت، برای آزادی همه دانشجویان، پیگیری کنید و شخصا به آنها گل تقدیم کنید.

لطفا، فراموش نکنید که شما در مصر متولد شده اید.

ارادتمند
دکتر عباس نیک نژاد
رئیس دانشگاه میبد
میبد، ایران

دیگر خبرها

  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • اعتراض دانشجویان آکسفورد به سفر پلوسی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف