Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) چهار پروژه محرومیت‌زدایی در روستای بلوطستان شوهان از توابع شهرستان ملکشاهی اجرا شد. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار جمال شاکرمی  ‌در بازدید میدانی از طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در روستای بلوطستان شوهان‌اظهار داشت: حضور مسئولان در این منطقه و خدمات‌رسانی به مناطق محروم، نقطه عطفی در تاریخ این منطقه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه مردم این منطقه حماسه‌های ماندگاری را در دوران دفاع مقدس خلق کردند، افزود: ایل سوهان در دفاع مقدس نقش پیشتازی داشته است.

1125 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل سپاه افتتاح شدافتتاح 2533 پروژه محرومیت زدایی سپاه در سیستان و بلوچستان توسط سردار سلامیطرح‌های محرومیت زدایی سپاه کربلای مازندران افتتاح شد

کلنگ زنی مسجد قمر بنی‌هاشم روستای بلوطستان

 مسجد قمر بنی‌هاشم روستای بلوطستان سوهان با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام کلنگ‌زنی شد.  این مسجد با زیربنای 150 مترمربع در زمینی به مساحت 280 مترمربع احداث می‌شود.

 مسجد قمر بنی‌هاشم روستای بلوطستان به همت فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) بااعتبار 500 میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی سپاه و همچنین با مشارکت و کمک خیرین و مردم منطقه ساخته خواهد شد.

اهدای لوازم‌التحریر به دانش آموزان

 یکی دیگر از اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه در روستای بلوطستان اهداء نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر به دانش آموزان منطقه بود. کلیه دانش آموزان دبستان فاطمه زهرا (س) روستای بلوچستان از فرمانده سپاه استان ایلام نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر هدیه دریافت کردند.

توزیع سبد غذایی در بین مردم بلوطستان

 با حضور سردار شاکرمی سبد غذایی در بین مردم روستای بلوطستان سوهان از توابع شهرستان ملکشاهی توزیع شد. این بسته‌ها به تعداد 54 بسته اهدایی سپاه استان ایلام به مردم منطقه شامل مواد غذایی و همچنین پتو می‌باشند.

ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان

 یکی دیگر از طرح‌های محرومیت‌زدایی در روستای بلوطستان، ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان بود. با ارائه این طرح مردم منطقه بلوطستان از خدمات درمانی و ویزیت رایگان توسط سپاه استان بهره‌مند شدند. در این طرح علاوه بر ویزیت رایگان، دارو و تجهیزات پزشکی به‌صورت رایگان به مردم منطقه ارائه شد.

انتهای پیام/891/ش

R7718/P1377/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند