Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رستمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهروندان ساکن در مجتمع و واحدهای مسکونی برای به روزرسانی و دریافت گواهی استاندارد آسانسور بی‌تفاوت نباشند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان ساکن در منازل شخصی و مجتمع‌های مسکونی نسبت به روزرسانی گواهی استاندارد آسانسور مسئول باشند و در صورت فقدان به روز رسانی و بروز حوادث، دستگاه‌های اجرایی مربوط مسئولیتی در قبال سهل انگاری‌ها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد استان سمنان ادامه داد: آسانسورهای مستقر در مکان‌های دولتی، عمومی و تجاری با درخواست دستگاه‌های مربوط سالانه به روز رسانی می شود اما در بخش خانگی اداره کل استاندارد براساس قانون نمی تواند به منازل شخصی سرکشی کند.

رستمی اضافه کرد: مدیران واحدهای مسکونی به نمایندگی از دیگر از ساکنان می توانند مراتب را برای به روز رسانی آسانسور به اداره کل استاندارد اطلاع دهند.

مدیرکل استاندارد استان سمنان افزود: افزون بر ۲۵۰ آزمایش برای اعطای مجوز استاندارد بر روی آسانسور انجام می‌شود و به هیچ عنوان مجوز نصب آسانسور غیراستاندارد در ساختمان‌های مختلف داده نمی شود.

سالانه افزون بر ۵۰۰ آسانسور در ساختمان‌های دولتی، عمومی و شخصی استان نصب می شود و براساس قانون، دریافت تاییدیه تکمیل ساختمان و پایان کار نیازمند ارزیابی و تایید نهایی استاندارد آسانسور است.

شهروندان برای اطمینان از استاندارد بودن کالاهای تولیدی می‌توانند بارکد زیر علامت استاندارد بر روی کالا را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

برچسب‌ها سمنان شاهرود سازمان ملی استاندارد ایران علامت استاندارد گرمسار دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان شاهرود سازمان ملی استاندارد ایران علامت استاندارد گرمسار دامغان سمنان شاهرود سازمان ملی استاندارد ایران علامت استاندارد گرمسار دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن آهنگری از توزیع ۳۱ تن بذور اصلاح و گواهی شده برنج شامل ارقام مازند ۱۵ تن، ندا ۶ تن، شیرودی ۵ تن و فجر ۵ تن بین کشاورزان بابلی خبر داد.

وی تاکید کرد: تأمین بذور مورد نیاز کشاورزان با گسترش اموراصلاحی در سال آینده توسعه خواهد یافت.

آهنگری در ادامه تصریح کرد: در سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برنامه ریزی برای توسعه تولید بذر با همکاری ایستگاه تحقیقات گلدشت بابل و کشاورزان پیشرو انجام گردیده است.

آهنگری در پایان از شالیکاران پیشرو و علاقمند به همکاری در جهت تولید بذور اصلاح شده در خواست کرد، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • دستاورد گواهی ۳۰ درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • گواهی عدم‌حضور چیست و چه فوایدی دارد؟
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت