Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@19:41:13 GMT

درخواست پدر کشتی گیر قطع نخاعی از مسئولان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۹۱۴۴

تقریبا 20 روز پیش بود که حادثه ای تلخ برای یکی از کشتی گیران آزادکار ایران افتاد.تصادفی تلخ که منجر به این شد تا میثم زارع دچار ضایعه نخاعی شود.

او کشتی گیری است که مدال برنز نوجوانان جهان و نقره نوجوانان آسیا را در کارنامه دارد.

او در حال بازگشت از باشگاه ورزشی در روستای طاهر آباد کنگاور بود که تصادفی شدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وسیله نقلیه ای که میثم سوارش بود واژگون می شود و این کشتی گیر با آتیه را با ضایعه نخاعی روبرو می کند.نکته اینجاست که مطابق هزار اتفاق افتاده در ورزش ایران که بی توجهی ها بیشتر از هر چیز ورزشکاران را عذاب می دهد این بار هم بی توجهی به این کشتی گیر آینده دار خانواده زارع را با مشکلات زیادی روبرو کرده است.

پدر میثم راننده کامیون است و اوضاع چندان بر وفق مراد نیست.چرا که ماشین برای خودشان نیست و عنایت الله زارع برای صاحب ماشین کار می کند.خودش می گوید:«من از دوستان و همکاران شما تشکر می کنم که بیشتر از مسئولین پیگیر شرایط پسرم هستند.روستایی که در آن هستیم هیچ امکاناتی ندارد.پسرم هنوز که هنوز است نمی تواند حرکت کند.من هیچ چیزی از مسئولان نمی خواهم فقط بیایند بچه من را ببرند تهران تا یک دکتر خوب در تهران پسرم را معاینه کند.تو را به امام حسین(ع) کمکمان کنید. کتف میثم در این حادثه شکست و ما نمی‌توانیم او را در بستر جابجا کنیم، بخاطر همین زخم بستر گرفته است. اینجا دهات است و هیچ امکاناتی ندارد. وقتی به زخم بسترش نگاه می‌کنم دیوانه می‌شوم. باورم نمی‌شود این بلا سر میثم آمده باشد.»

* خبرآنلاین

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!

روزنامه کیهان در مطلبی که در ستون کیهان و خوانندگان منتشر شده است خواهان شدت دادن به مبارزه با بی حجابها شد.

این روزنامه نوشت: از فراجا درخواست می‌شود بساط سلبریتی‌هایی راکه با گردن کلفتی به دنبال ترویج بی‌حیایی هستند، با قدرت و بدون مماشات جمع کند. مردم همه پای کار هستند و اتفاقا همه دوست دارند بیشتر با سلبریتی‌های مروج بی‌بندوباری و فساد برخورد بشود.

از مردم مؤمن و با غیرت درخواست می‌شود با شماره ۱۹۷یا ۱۱۰ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند تا قوت قلبی برای عزیزان زحمتکش فراجا باشد.

انتظار می‌رود همه نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها و... نسبت به استمرار این طرح که قطعا باعث ثبات و آرامش خانواده‌هاست حمایت کنند.

 

دیگر خبرها

  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • قطعی آب در شهرک خاوران تبریز
  • درخواست کیهان از مردم برای تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ برای حمایت از طرح نور
  • ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن آسیب می رساند