Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@05:29:17 GMT

هفته وحدت، تجلی وحدت ملی است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۹۷۶۰

هفته وحدت، تجلی وحدت ملی است

حجت‌الاسلام والمسلمین جباری گفت: هفته وحدت، تجلی وحدت ملی و نمایش آرای نقطه اتصال وحدت مسلمان جهان است.

«حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا جباری»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: هفته وحدت، تجلی انسجام وحدت ملی و نمایش آرای نقطه اتصال وحدت مسلمان جهان است.

امام جمعه شوط افزود: برگزاری باشکوه آیین‌های هفته وحدت و حضور اقشار مختلف مردم، نشان دهنده اتحاد و یکپارچگی مردم و مایه ناامیدی و یاس دشمنان انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: باید برای هرچه مطلوبتر برگزار کردن برنامه‌ها و مناسبات ماه ربیع الاول از تمام ظرفیت‌ها و هماهنگی ادارات و نهادهای شهرستان استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین جباری، میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت را فرصتی مغتنم برای نمایش وحدت بیش از پیش مسلمانان و برافراشتن پرچم اسلام در جهان و بازنگری ظرفیت‌های تقویت کننده وحدت در بین مسلمانان دانست.

امام جمعه شوط گفت: نبی‌مکرم اسلام(ص) منادی و مظهر وحدت مسلمانان است و یکی از تاکیدات مهم دین مبین اسلام پرهیز از تفرقه و حفظ انسجام و یکپارچگی میان مسلمانان است، زیرا که وحدت و انسجام مسلمین موجب عزت، عظمت اسلام و مسلمین و حضور و مشارکت تمامی اقشار اعم از شیعه و سنی و سایر ادیان اسلامی می‌باشد.

این مقام مس.,ول هفته وحدت را به عنوان فرصتی مغتنم و ارزشمند برای وحدت بین مسلمانان عنوان کرد.

وی ادامه داد: به برکت هفته وحدت ما شاهد هیچ‌گونه نزاع به علت اختلاف مذهب و فرقه در جمهوری اسلامی ایران نیستیم، اما پیش از انقلاب برخی عقاید انحرافی حتی در همین منطقه ما وجود داشت.

امام جمعه شوط گفت: خوشبختانه در طول این هفته علما و مردم دو فرقه به خصوص در شهرستان در کنار هم جلساتی برگزار و به سخنرانی‌های وحدت‌آفرین می‌پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین جباری تاکید کرد: دشمن در جنگ سخت ناکام ماند اما در جنگ نرم در حال ضربه زدن به اعتقاد مردم در جامعه است که در این مورد هم باید درکنار هم بود تا نقشه‌های دشمنان نقشه برآب شود.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان مسجد مسجد نماز جمعه 13 آبان مجلس آغاز امامت امام زمان عج مسجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی شبستان یزد جشن های هفته وحدت هفته وحدت پیامبر اکرم ص آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با گرامیداشت هفته عقیدتی با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند.

او می‌گوید: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیرو‌های مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب، تلاش‌های جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزش‌های مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی