Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@22:42:46 GMT

یاد بگیریم صدای مهاجرین را بدون پیش داوری بشنویم

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۹۸۷۱

 به گزارش ایلنا، فرناز جورابچیان یکی از دو کارگردان مستند "اعتراض وارد نیست" در مراسم اکران افتتاحیه این فیلم گفت: ما زمانی که ساخت این فیلم را شروع کردیم، آگاهی کمی داشتیم نسبت به مهاجرین افغان در ایران، با اینکه در فضای ورزشی خیلی خوب بچه‌ها را می‌شناختیم. از آنجایی که پروسه ساخت یک فیلم مستند پروسه قریبی هست در مدت زمان تحقیق و پژوهش و طی ساخت این فیلم که سه سال طول کشید، ما به شناخت دقیق‌تر و بیشتری نسبت به مهاجرین افغان رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی چیزها یاد گرفتیم. یاد گرفتیم بدون پیش داوری صدایشان را بشنویم.

محمدرضا جورابچیان، دیگر کارگردان مستند اضافه کرد: این شب استثنایی را فراموش نخواهم کرد و ممنون که حضور دارید. ممنون از بهمن کیارستمی و آرش اسحاقی که اینجا نیستند و ممنون از دیگر عوامل که امشب حضور دارند. خوشبختانه فضاهای فرهنگی ورزشی این اجازه را می‌دهند که ملت‌ها با رسوم و فرهنگ‌های مختلف در کنار هم قرار گیرند. فراموش نکنیم که زبان مشترک می‌تواند این همبستگی را فراتر ببرد و ما را به هم نزدیک‌تر کند.

 رخشان بنی اعتماد، گلی امامی، فرشته حسینی، آنا نعمتی، بیوک میرزایی، آزاده موسوی، فرحناز شریفی، غزاله سلطانی، سیامک دل زنده، علی قلی پور، حمیدرضا پژمان، ارکیده درودی، فرهاد مدیری و بهداد آوند امینی درکنار برخی چهره‌های ورزش تنیس مانند جهانبخش سوری، محمد خلیل پور، عبدالله آقایی، حسن خیلتاش، نمایندگانی از سفارت لهستان، سوئد، مدیر مدرسه سفارت آلمان در تهران و فعالان حوزه مهاجران افغان ازجمله میهمان حاضر در این اکران بودند.

"اعتراض وارد نیست" از ۱۲ آبان ماه اکران خود را در گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز کرده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه جوری یک هفته‌ای پروانه کسب‌وکار بگیریم؟

دریافت 8 MB کد خبر 848515 برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی اقتصاد

دیگر خبرها

  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا
  • اردوغان: تجارت با اسرائیل را ندیده گرفتیم و این در را بستیم
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • طرز پخت نان بربری به شیوه افغان ها (فیلم)
  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • پیمان جبلی: دوست داشتیم خبرهای خوش المپیک را از زبان او بشنویم
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • چه جوری یک هفته‌ای پروانه کسب‌وکار بگیریم؟