Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:11:56 GMT

چرا روند اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان کند است؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۰۴۴۶

چرا روند اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان کند است؟

ایسنا/کرمانشاه ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت: مشکلات مالی باعث شده روند اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان مقداری کند شود.

خلیل حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان که بعد از مدت‌ها پیگیری از اوایل امسال آغاز شد، افزود: این پروژه در دو فاز تعریف شد که قرار بود فاز اول آن در حدود 18  ماه اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دو عامل باعث شد روند اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان مقداری به تاخیر بیفتد که مهمترین عامل کمبود منابع مالی است  که تقریبا تمام پروژه‌های عمرانی کشور با آن مواجهند.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه یادآور شد: عامل دوم این بود که بر اساس نظر مسئولین گمرک ایران ابتدا قرار بود از یک جبهه کار آغاز شود که نظر مسئولین استان جبهه دیگری بود و این امر باعث تغییر نقشه‌ها و تغییر زمان کار شد.

حیدری پیشرفت کنونی این پروژه را بیش از 15 درصد اعلام کرد و افزود: با این روند اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان چند ماه به تاخیر خواهد افتاد.

به گفته این مسئول، اعتبار مورد نیاز برای اجرای فاز اول این پروژه حدود 35 میلیارد تومان است که قرار است از محل درآمدهای اختصاصی گمرک کشور تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: در اصل گمرک مسئول تامین زیرساخت‌ها نیست، اما این پروژه را برای کمک به توسعه صادرات استان و بهبود وضعیت مرز پرویزخان تعریف کرد.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه با بیان اینکه فاز اول این طرح شامل تکمیل زیرساخت‌ها، خیابان‌کشی و... است، گفت: بعد از اتمام فاز اول، فاز دوم آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صادرات غيرنفتي مرز پرويزخان استانی اقتصادی كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم

شهردار اصفهان گفت: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده بعد از ظهر امروز_پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در یازدهمین جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی از جمله قطار شهری، باغ مشاهیر و رینگ چهارم از جمله این پروژه‌هاست چرا که شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از جنس زیرساختی، حمل و نقل، عمرانی و تفریحی است و امید است به همت مدیران تمام پروژه‌ها به خصوص این ۴۰ مورد را به نتیجه برسانیم‌.

شهردار اصفهان در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر نیز بیان کرد: کار کردن در اصفهان کاری ساده نیست و باید با هویت شهر منطبق باشد.

قاسم‌زاده عنوان کرد: حدود ۲ سال مطالعات این پروژه طول کشید و در نهایت با ریزبینی به خروجی قابل قبولی رسیدیم.

کد خبر 750120

دیگر خبرها

  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • ۹ نکته کلیدی گمرک در اجرای مطلوب قانون ساماندهی مبادلات مرزی
  • بررسی روند اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای مرگور ارومیه
  • ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد
  • تخریب صنف و صنعت طلا و جواهر به بهای اجرای یک سامانه
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران