Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@11:25:51 GMT

تغییر نام یک خیابان به نام «ناصر حجازی»

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۰۷۷۰

تغییر نام یک خیابان به نام «ناصر حجازی»

اعضای شورای شهر تهران میدان و معبری را به «پرسپولیس» و «ناصر حجازی» نامگذاری کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، صبح امروز اعضای شورای شهر تهران تغییر نام بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی را روی میز بررسی قرار دادند و حجت نظری در تشریح این پیشنهاد، اظهار کرد: بلوار فردوس دو بخش شرقی و غربی دارد که معمولا شهروندان تهرانی بلوار فردوس شرقی را به بلوار فردوس می‌شناسند و پیشنهاد می‌شود بخش غربی آن به نام مرحوم ناصر حجازی نامگذاری شود، چرا که کمپ باشگاه استقلال در آنجا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که پیشنهاد می‌شود میدان و خیابان پیروزان نیز به نام پرسپولیس نام‌گذاری شود، گفت: میدان پیروزان در مجاورت باشگاه پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران با اکثریت آرا به این تغییر نام رای مثبت دادند.

همچنین اعضای شورا به تغییر نام خیابان کشفیان در منطقه سه بنام دکتر نوربخش رأی مثبت دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 بهروز کمالوندی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود ائتلاف دریایی آمریکا شورای شهر نامگذاری خیابان تغییر نام بلوار فردوس فردوس غرب ناصر حجازی پرسپولیس سانتریفیوژ IR 6 بهروز کمالوندی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود ائتلاف دریایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تغییر بخشی از مسیر‌های پایانه دولت‌آباد اتوبوس شهری به دلیل اقدامات عمرانی برای رفع فرونشست زمین در بخشی از خیابان شهید رجایی و رفع مشکل طی ساعات آینده خبر داد.

علی مزیدی مسیر مسدود شده را بخشی از خیابان ایرانشهر از چهاراه ایرانشهر تا میدان شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: از این رو روال حرکت اتوبوس‌های مسیر شماره ۵۵ که از پایانه دولت آباد حرکت کرده و بعد از طی خیابان کاشانی به پایانه جانباز می‌رسند، تغییر کرد.

وی همچنین از تغییر حرکت مسیر ۳۳ از پایانه دولت آباد و خیابان مهدی و مسیر ۲۳ از پایانه دولت آباد به خیابان امام، خیابان مهدی و خیابان مسکن و شهرسازی خبر داد و خواستار صبوری شهروندان تا زمان مرمت مسیر مزبور و استفاده از خطوط جایگزین شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مسیر‌های جایگزین تردد را خیابان شهید مطهری، میدان آزادی، خیابان فرخی معرفی کرد و افزود: مسیر به زودی بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • گورهای جمعی و ظن ربودن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اشغالگران
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی