Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:23:42 GMT

وحدت بین شیعه و سنی توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۰۸۷۸

وحدت بین شیعه و سنی توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا ملا قادر قادری صبح امروز یکشنبه در مراسم بزرگ میلاد پیامبر اسلام(ص)  با اشاره به حدیثی از پیامبر اظهار داشت: پیامبر ما امتهای مختلف را نجات داده است و شایسته است که ما نیز به پاسداشت این موهبت الهی میلاد پیامبر اعظم (ص) با شکوه برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه چهار روز ولادت، بعثت، هجرت و وفات آن حضرت برای ما مهم و موثر هستند، گفت: آیین ما و پاسداری از آن در دستان مبارک پیامبر بود و امروز هم بر عهده ما است که از دین اسلام و رسالت ایشان پیروی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پاوه با بیان اینکه در این عصر که تمام هجمه ها به دین و پیامبر اکرم (ص) وارد است پاسداری از دین برای ما یک وظیفه است، گفت: برگزاری این مراسم یک نوع دفاع از پیامبر بزرگوار اسلام در برابر توهین های مکرر نسبت به ساحت ایشان است.

ماموستا قادری ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران اهل سنت یک هشتم جمعیت کشور هستند که در ۱۳ استان و در مرزها زندگی می کنند، جمعیت شافعی مذهب آن از بقیه مذاهب بیشتر است و ۱۷ هزار مسجد و یک هزار مدرسه علوم دینی دارند.

وی بیان داشت: در طول ۴۰ سال گذشته دشمنان با توطئه های همیشگی سعی در ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین شیعه و اهل سنت بوده اند اما وحدت مثال زدنی بین برادران شیعه و سنی نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: این مراسمات وحدت آفرین به نفع مسلمانان و مبارک است و حضور شیعه و سنی در کنار هم در این مراسمات منشا خیر است و راه ضربه زدن دشمن به کشور را می بندد.

وی افزود: تا زمانی که این وحدت وجود داشته باشد دشمن نمی تواند به ما ضربه بزند.

کد خبر 4767825

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران ماموستا قادري شیعه یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد گرگان پدافند غیرعامل تئاتر کودک و نوجوان خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز قزوین یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) صبح امروز در دیدار با کارگران و کارفرمایان واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: کارگر و کارفرما دو همکار خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی  هستند و این دو عنصر هر چقدر بهتر تلاش کنند و زمینه تلاش آنها هر چقدر بیشتر باشد توسط قانون‌گذاران باید دیده شود و راه را برای آنها هموار سازد.

وی افزود: ایران قوی یک کلید واژه است و اگر بخواهیم بر مشکلات غلبه کنیم باید ایران ما یک ایران قوی باشیم و باید در برخی حوزه ها تلاش کنیم و قوی‌تر باشیم.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه  کارگران در این شرایط سخت اقتصادی با بصیرت مثال‌زدنی بدون کوچک‌ترین عقب نشینی به کمک جمهوری اسلامی شتافته اند، بیان کرد: کسانی که  دنبال ایجاد نا امنی در بین مردم بوده اند ملت ایران ناکام گذاشتند و در عرصه اقتصادی بار سنگینی را به دوش کشیده اید که قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند امروز اعلام کند ما در حوزه اقتصاد و تولید عقبگرد داشته ایم بلکه همیشه پیشرو بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌.

فرمانده سپاه استان البرز: دشمنان به‌دنبال سیاه‌نمایی و پیاده‌سازی جنگ ادراکی علیه نظام هستند

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه کارگران در هر سمت و جایگاهی که باشند و به هر میزانی که وقت می‌گذارند و تلاش می‌کنند در قوی شدن ایران سهیم هستند‌، بیان کرد: اقتصاد پویا و تولید در کشور جزو شاهص های ایران قوی است.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها