Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم گروه بهمن گفت: بسکتبال بانوان رشد خوبی را پس از کسب مجوز حجاب طی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریناز طائرپور، سرمربی تیم گروه بهمن، درباره کیفیت سوپر لیگ بسکتبال بانوان در فصل جدید رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: با بازی‌هایی که در هفته نخست برگزار شد به نظر می‌رسد لیگ خوبی را در پیش داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه تیم ما هم بازی اولش را خوب شروع کرد و به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کردیم. بازیکنانم بازی راحتی را انجام دادند امیدوارم همین روند را مقابل سایر تیم‌ها نیز داشته باشند.

او در مورد تعداد تیم‌های حاضر در لیگ نیز گفت: امسال لیگ آقایان 14 تیمی شد که به نظرم این موضوع نه تنها کیفیت بازی‌ها را بالا می‌برد بلکه باعث توسعه رشته بسکتبال در سطح کشور نیز می‌شود. البته لیگ بانوان هم 14 تیمی بود ولی با کنار کشیدن دو تیم تیم 12 تیمی شدیم.

سرمربی گروه بهمن اضافه کرد: این موضوع قطعا به لیگ ضربه می‌زند حداقل که برای تیم ما خیلی بد شد  چون که همین دو تیم تهرانی در گروه ما حضور داشتند و با رفتن آنها مابقی بازی‌های ما در سایر استان‌ها خواهد بود، استان‌هایی که از نظر مسافت هم دور هستند و قطعا باعث خستگی بازیکنان  می‌شود و هم از نظر مالی برای ما مشکل ساز خواهد بود.

طائرپور در پایان افزود: بسکتبال بانوان رشد خوبی را پس از کسب مجوز حجاب طی کرد. حضور در میادین بین المللی کیفیت لیگ را هم بالا برده چون بازیکنان از نظر فنی خیلی رشد کردند. اگر کمی هم روی تغذیه و بدنسازی بازیکنان توجه بیشری شود قطعا بازیکنان حرفه‌ای بیشتری را در آینده ای نه چندان دور در بسکتبال شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: افزایش تیم‌ها به کیفیت لیگ بسکتبال کمک می‌کند/ سیاست فدراسیون توسعه این رشته در سطح کشور است حضور بانوان در بازی مهرام و شیمیدر اتفاق خوبی بود/ برای شرکت استقلال و پرسپولیس در لیگ بسکتبال تلاش‌های زیادی انجام دادیم

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی بسکتبال حجاب رشد برنا خبرگزاری برنا بسکتبال بانوان لیگ بانوان لیگ بسکتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا وسیما، در پایان دور سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ ملی بسکتبال آقایان ایران ۸ تیم به مرحله چهارم این رقابت‌ها صعود کردند.   کاله تهران و نخلستان جم تهران از گروه Q، شهرداری گنبد و هیرکان رشت از گروه R، مس شهربابک و گاز تهران از گروه S و شوان گروه پارسه گرمسار و پتروپالایش اصفهان از گروه T به این مرحله صعود کردند.   گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی آقایان ایران به شرح زیر است:   گروه X: شهرداری گنبد  نخلستان جم تهران شوان گروه پارسه گاز تهران   گروه W: کاله تهران  هیرکان رشت ­مس شهر بابک پترو پالایش اصفهان  

دیگر خبرها

  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!