Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:53:39 GMT

تیم داژبال مردان استان تهران قهرمان کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۱۶۷۷

تیم داژبال مردان استان تهران قهرمان کشور شد

محمد صادق حسنی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم داژبال مردان تهران در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی داژبال کشور در استان خوزستان شرکت و برای نخستین بار نیز توانست قهرمانی این رویداد شود.

وی افزود:‌ این مسابقات با حضور ۱۲ تیم از استان‌های مختلف کشور به مدت یک روز (۱۸ آبان) و با نظارت رضا خوش سرور نایب رییس فدراسیون آسیا اقیانوسیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رئیس هیات ورزش همگانی استان تهران گفت: تهران در مرحله نیمه نهایی از استان زنجان و در فینال نیز برابر  استان مرکزی (با امتیاز برابر ۱۷ و با احتساب زمان بهتر) به مقام قهرمانی رسید.

استان های مرکزی و زنجان جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.  

حسنی بیان کرد: رضا رمضانی مسئول کمیته داژبال استان تهران از سوی خوش سرور نایب به عنوان بهترین و فنی‌ترین بازیکن کشور و کاپیتان تیم ملی ایران در مسابقات آتی بین المللی انتخاب شد.

ورزش داژبال، درطی سال های اخیر دربسیاری از کشورهای دنیا بسط وگسترش یافته و می توان این رشته جذاب را در سطح بین الملل، با شکل ها و اسم های مختلف ازجمله وسط بازی وسطی، وسطا، وسط وسط، وسط تنا، وسطو، توپ در وسط، تک بال، آراداووردی و داژبال بین المللی مشاهده کرد.

برچسب‌ها ورزش همگانی استان تهران ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی استان تهران ورزشی ورزش همگانی استان تهران ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان

همشهری آنلاین عکسی از مراسم افتتاح باشگاه هادی چوپان با عنوان کارخانه عضله سازی با حضور قوی‌ترین مردان ایران در فضای مجازی پربیننده شده است. هادی چوپان قهرمان و نایب قهرمان مستر المپیا و همچنین قهرمان ۲ مسابقه بزرگ آرنولد کلاسیک است.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد