Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ رئیس جمهور، هفته وحدت را هفته اتحاد ، یگانگی و قرب بیشتر به راه و مسیر پیامبر عظیم الشان اسلام دانست و تاکید کرد که ایستادگی، وحدت و تلاش پیگیر مردم، آمریکا را از رسیدن به اهدافش مایوس کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در اجتماع پرشور مردم یزد در حسینیه امیر چخماق، با بیان اینکه مردم عزیز یزد در تمام مراحل انقلاب از دفاع مقدس تا سازندگی کشور، در صف مقدم بودند، اظهارداشت: اختلاف و فاصله خواست آمریکا است؛ نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده ای معدود بلند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امروز در شرایط تاریخی بسیار مهمی قرار داریم، گفت: ملت ایران در برابر فشار بیگانگان، یکپارچه ایستاده است و علیرغم همه تلاش هایی که آمریکا و دشمنان علیه ملت ایران انجام می دهند این ملت از هر زمان دیگری برای فداکاری نسبت به کشور خود آماده تر است.
دکتر روحانی با بیان اینکه ملت ایران در طول یک سال گذشته در برابر فشار بیگانگان ایستادگی کرده است، اظهار داشت: در طول سال 97 ، ملت ایران به واسطه فشار اقتصادی دشمنان روزهای سختی را از لحاظ اقتصادی داشتند اما در عین حال امروز با ایستادگی ، وحدت و تلاش پیگیر مردم به جایی رسیده ایم که آمریکا مایوس شده و به خوبی می داند که ملت بزرگ ایران در برابر فشار دشمنان ایستادگی و مقاومت می کند.
 رئیس جمهور آمار و ارقام اقتصادی از اردیبهشت ماه امسال را مورد اشاره قرار داد و گفت: از اردیبهشت ماه امسال، در هر ماه شرایط کشور بهتر شده است .
دکتر روحانی اضافه کرد: علیرغم فشار دشمن ملت ایران توانسته است فشار تورم را از اردیبهشت ماه تا مهر ماه ، هر ماه کنترل کند و بر اساس آمار بانک مرکزی، نرخ رشد تورم در خرداد 3/2درصد،  در تیر ماه 2/2 درصد ، در مرداد 8/0 درصد و در شهریور نیز 8/0 درصد بوده است و این بدان معناست که کارآفرینان،  کشاورزان، کارگران و مهندسین در سراسر کشور بر تلاش خود افزوده اند.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اینکه علیرغم همه فشارها صادرات غیرنفتی در کشور رونق دارد به معنای تلاش و کوشش در کشور است و امروز باید در کنار هم برای آبادانی کشور تلاش خود را مضاعف کنیم تا در این شرایط بتوانیم در برابر دنیا در زمینه علم ، دانش و فعال نمودن شرکت های دانش بنیان شاهد تحول بزرگی در کشور باشیم و در این صورت به خوبی می توانیم دشمنان خود را منکوب کنیم.
خبر تکمیل می شود...
برچسب ها: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی ، یزد

منبع: خرداد

کلیدواژه: یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعا‌های رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد، گفت که برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • (ویدئو) مردم را با واردات خودرو‌های برقی سرکار نگذاریم
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های پوشالی در سایه درک قرآن