Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در شرایطی صادر شده که دشمن در عجز و التماس قرار دارد و نام انقلاب اسلامی در اوج قدرت چهل ساله خود دارد.

آیت الله سیداحمد میرعمادی صبح امروز در همایش گام دوم انقلاب که در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس گفته‌های مسئولان دفتر مقام معظم رهبری، ایشان معمولا اسناد و بیانیه‌های را خود دوباره بازبینی می‌کنند، اما در مورد بیانیه گام دوم انقلاب ایشان بیش از هفت بار آن را تصحیح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب دارای ویژگی‌های ۱۰ گانه است، افزود: این بیانیه یکی از مهمترین اسناد تاریخ انقلاب محسوب می‌شود، زیرا در این سند یک تحلیل جامع از اقدامات ۴۰ سال گذشته انقلاب صورت گرفته است.

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مبدا‌های تاریخ سیاسی دنیا محسوب می‌شود و شاهد این هستیم که شعار‌های انقلاب‌های سایر کشور‌های دنیا نیز از انقلاب اسلامی تاثیر پذیرفته است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی مفهوم قدرت را در دنیا عوض کرده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد حمایت مردم از حکومت‌ها مهمترین عامل قدرت یک نظام است.

او با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران معادلات ابرقدرت‌ها را عوض کرد، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب بر اساس واقعیت‌های ایران اسلامی نوشته شده و از پشتوانه چهل ساله انقلاب برخوردار است.

امام جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: در شرایطی این بیانیه صادر شده که دشمن در عجز و التماس قرار دارد و نام انقلاب اسلامی در اوج قدرت چهل ساله خود دارد.

آیت الله میرعمادی با عنوان کردن این موضوع که هدف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب حرکت به سوی تحقق تمدن اسلامی است، گفت: بیانه گام دوم انقلاب تحلیل درستی از گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی ارائه داده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: تاریخ چهل ساله انقلاب سرشار از افتخار آفرینی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب به موضوع اقتصاد توجه ویژه‌ای داشته است و ارگان‌های دولتی مانند جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت بایستی در این حوزه به خوبی ظرفیت‌های کشور را شناسایی کرده و به بهترین شکل ممکن از آن‌ها استفاده کنند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه بایستی انقلاب را به جوانان سپرد، تصریح کرد: تمدن سازی که در گام دوم انقلاب بر آن تاکید شده است بایستی بر مبنای اسلام پایه گذاری شود.

او با اشاره به اینکه بایستی برای حل مشکلات مردم برظرفیت‌های درونی کشور تکیه کنیم، بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب شاخص‌های جدیدی برای سنجیدن انقلاب در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ب

انقلاب را باید به جوانان سپرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان

محسن وفایی اظهار کرد: نظارت دامپزشکی بر مراکز استحصال، فرآوری، بسته‌بندی و عرضه مواد خام دامی به‌صورت شبانه‌روزی توسط کارشناسان دامپزشکی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ۷۰۰ کیلوگرم ضایعات مرغ منجمد و تاریخ منقضی در شهرستان خرم‌آباد جمع‌آوری و معدوم‌سازی شد.

وفایی افزود: مردم هنگام خریدن فرآورده‌های خام دامی (گوشت قرمز، سفید و ...) به شرایط ارگانولپتیکی (ظاهری)، تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کنند و در صورت دیدن هرگونه تخلف، به اداره دامپزشکی شهرستان یا سامانه ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است