Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس جمهوری لبنان تاکید کرد که روسیه با هرگونه دخالت خارجی که به ثبات و امنیت لبنان آسیب بزند، مخالف است.

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، امل ابوزید، مشاور میشل عون، رئیس جمهوری لبنان در امور روسیه فاش کرد: در دیدار با برخی مسؤولان روس، آنها نسبت به اوضاع لبنان ابراز نگرانی کردند، در واقع مسکو با هرگونه دخالت خارجی که به ثبات و امنیت لبنان آسیب بزند، مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوزید گفت: اظهارنظر الکساندر زاسپکین، سفیر روسیه در بیروت پیش از آغاز این جنبش مردمی که گفته بود آمریکا برای آشوب در لبنان آماده می‌شود، تنها می‌تواند متکی بر اطلاعات وزارت خارجه روسیه باشد.

مشاور عون تاکید کرد: روسیه توجه بسیاری نسبت به وضعیت لبنان دارد و از میشل عون و موضع‌گیری‌های او حمایت می‌کند.

این مسؤول لبنانی با اشاره به حضور نیروهای نظامی روسیه در سوریه گفت: مسکو بر این باور است که لبنان و ثبات آن بر امنیت و ثبات منطقه تاثیر دارد./ایسنا

 

بیشتر بخوانید/میشل عون: باید با تظاهرکنندگان به تفاهم رسید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین مدعی خنثی سازی ترور زلنسکی شد

آژانس اطلاعاتی کی‌یف مدعی شد که طرح سرویس امنیت فدرال روسیه برای ترور ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین را خنثی کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سرویس امنیت داخلی اوکراین امروز سه‌شنبه مدعی شد که ماموران ضد اطلاعات این کشور طرح روسیه برای ترور ولودیمیر زلنسکی و دیگر شخصیت‌های نظامی و سیاسی کی‌یف را خنثی کردند.

در بیانیه این آژانس آمده است که دو سرهنگ در گارد ملی اوکراین که از مقام‌های عالی محافظت می‌کنند، به ظن اجرای طرح برنامه ریزی شده توسط سرویس امنیت فدرال روسیه دستگیر شدند.

ادعاهای اوکراین مبنی بر تلاش روسیه برای ترور زلنسکی مساله جدیدی نیست. زلنسکی در سال 2022 گفت که دست کم 10 تلاش برای ترور وی وجود داشته و در حال حاضر سومین سال جنگ بین روسیه و اوکراین است.

همچنین دادستان‌های لهستان نیز ماه گذشته مدعی شدند که یک مرد لهستانی با ادعای آمادگی برای جاسوسی از طرف اطلاعات نظامی روسیه در یک طرح برای ترور زلنسکی دستگیر شده است.

ماجرای ترور زلنسکی از سوی روسیه چه بود؟/ دروغ بزرگ برای فرار از شکست بزرگ

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اوکراین مدعی خنثی سازی ترور زلنسکی شد
  • غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • بازی غرب برای گرجستان: موذیانه، خطرناک و بی‌رحمانه
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • مشاور امنیت رژیم صهیونیستی: صحبت درباره پساجنگ در غزه مضحک است
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است