Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:33:30 GMT

همایش پاییزی «تکامل: چیستی و چالش‌ها»

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۲۰۱۵

مدارس میان رشته‌ای شریف با همکاری انجمن علمی بیوتکنولوژی دانشگاه الزهرا همایشی دو روزه‌ با موضوع تکامل زیستی، چیستی و چالش‌های آن و همچنین مباحث مرتبط با این حوزه را برگزار می‌کند.

به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، این همایش با حضور ۱۳ استاد برگزار می‌شود و مباحثی همچون مفهوم نوع در زیست شناسی و فلسفه، واکاوی مفهوم ژن از منظر شناختی و تاریخی، واحدهای تکاملی: تکامل چند سلولی، تکامل سلول‌های عصبی در انسان، مفهوم غایت در زیست شناسی و بازنگری تطور جمعیت‌های انسانی پیش از تاریخ در سایه کشفیات جدید ارائه می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش پایانی روز دوم همایش، جلسه پرسش و پاسخ و گفت‌وگو با اساتید خواهد بود.

همایش تکامل: چیستی و چالش‌ها پنجشنبه و جمعه ۳۰ آبان و یک آذر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ در سالن دکتر تورانی‌پور دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تکامل دانشگاه الزهرا دانشگاه شريف زيست شناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های معماری و شهرسازی ایران

دریافت 58 MB

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در شاهرود به اعضای علمی دانشگاه، اساتید و کارشناسان حوزه‌های معماری، شهرسازی، عمرانی و گردشگری گفت: امروز با یک شلختگی و آشوبناکی در طراحی شهرهایمان مواجه هستیم و شاهدیم با آپارتمان سازی مفاهیمی مانند محله نابود شده و به جای محله‌هایی که مسجد محور و یک عنصر اجتماعی محسوب می‌شد و حتی قواعد خودش را داشت، برج‌هایی ساخته‌ایم که با قواعد هیأت مدیره ها اداره شده و انسان‌ها به ماشین بدل شده‌اند تا جایی که همسایه‌ها از هم خبر ندارند.

بخش‌هایی از این سخنرانی وی در اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی توسط علی شهسوار خبرنگار خبرگزاری مهر تهیه شده که با هم می‌بینیم.

کد خبر 6098734

دیگر خبرها

  • همایش ملی میرزا احمد داواشی، شاعر بلندآوازه‌ی کُرد برگزار می‌شود
  • برپایی همایش واقع‌گروی معرفتی در فلسفه اسلامی و چالش‌های پیش‌رو
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • چالش‌های معماری و شهرسازی ایران
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • نشت آب در خیابان الزهرا شهر قوشچی از زبان شهروند خبرنگار + فیلم
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود