Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی از عدم استفاده مدیر کل تامین اجتماعی از اختیارات خود را به نفع تولیدکنندگان انتقاد کرد و گفت اگر این رویه ادامه یابد مدیرکل تأمین اجتماعی باید برکنار شود. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد علی شجاعی امروز در جلسه بررسی مشکلات تولیدکنندگان استان با محوریت حل مشکلات واحدهای تولیدی توسط سازمان تامین اجتماعی، اظهار داشت: وقتی مدیری استعلام‌های مربوطه را از تهران می‌گیرد، طبیعی است که تهرانی‌ها اشراف کامل بر موضوع نداشته و موافقتی هم انجام نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گِلایه کارگران از تامین اجتماعی/ کارگرانی که طعم بازنشستگی و بیمه را نمی چشندهر ماه 2 هزار میلیارد تومان برای "بخش درمان" تامین اجتماعی هزینه می‌شودعدم پذیرش بیمه تامین اجتماعی در درمانگاه‌های فارس تخلف است

وی با انتقاد از روند برگزاری این جلسه به دلیل عدم رعایت شان جلسه در ارتباط با اجرایی نشدن بخش نامهها و مصوبات توسط سازمان تامین اجتماعی استان، افزود: دستوراتی از سوی مقام معظم رهبری و هیات دولت در بخش‌های مختلف جهت گشایش مشکلات واحدهای تولیدی ارائه شده که بر اساس یکی از این موارد، سازمان تامین اجتماعی وظیفه دارد تا کار اقساط واحدهای تولیدی در آستانه بحران را تا 60 ماه انجام دهد.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین ابلاغ وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز بر حل مشکلات واحدهای تولیدی توسط سازمان تامین اجتماعی است. باید این بخش نامه‌ها بدون هیچ گونه چون و چرایی در استان اجرایی و عملیاتی شود و کسی هم حق صدور فتوا ندارد.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید جایگاه خود را بشناسند، افزود: شان مدیریتی بر حل مشکلات است مخصوصا در جایی که قانون اجازه داده باید این کار بدرستی انجام شود اگر تشخیص از مدیری گرفته شود کار کردن او فایده‌ای نخواهد داشت.

شجاعی گفت: تمامی مصوبات باید در زمان تعیین شده اجرایی شود و وظایف نیز بدرستی انجام شود زیرا مدیر به معنای انجام کار اجرایی است و وقتی نمی‌توانید آن را انجام دهید پس شما مدیر نیستید.

انتهای پیام/311/ ع

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به فعالیت ۹۲ هنرستان در استان گفت: این مجموعه‌ها متناسب با نیاز استان، نیرو تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد رضا حسین‌نژاد امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در آئین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش‌آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، خاطرنشان کرد: تربیت و پرورش نیروهای غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، گفت: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی افزود: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس‌جمهور و تصویب ایجاد هشت هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های مؤثری را خواهیم برداشت.

کد خبر 747499

دیگر خبرها

  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی