Web Analytics Made Easy - Statcounter

امری می‌ماند اما اگر نتایج بهبود نیابند، بعید نیست مالکان باشگاه هم از موضع فعلی خود کوتاه بیایند.

طرفداری - در حالی که شایعات حکایت از احتمال بالای اخراج اونای امری از آرسنال دارند، مدیران این باشگاه چنین برنامه‌ای مد نظرشان نیست.

توپچی‌ها که پس از جدایی ونگر، عنان کار را به اونای امری سپردند تا بلکه با یک پروژه نه چندان هزینه‌بر، به لیگ قهرمانان اروپا و جایگاه باشکوه سابق برگردند، در دومین فصل حضور این مربی اسپانیایی، به بن بست رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امری اگرچه تغییرات مثبتی در آرسنال ایجاد کرده و به جوانان مستعد باشگاه نیز فرصت عرض اندام می‌دهد اما نتایج مطلوبی نگرفته است. شکست آرسنال مقابل لسترسیتی بدین معنا بود که تیم امری حالا با 17 امتیاز از 12 بازی، در رده ششم جدول قرار گرفته است. حال آنکه خود لستر 9 امتیاز بیشتر از آنها دارد!

به گزارش داوید اورنشتاین از theathletic، برخلاف همه گمانه زنی‌ها، مدیران آرسنال هیچ برنامه‌ای برای اخراج امری ندارند. خانواده کروئنکه و دیگر مالکان 100 درصد از امری حمایت می‌کنند و شایعات مربوط به مذاکره به دیگر مربیان - که اخیرا نام لوئيز انریکه شنیده شد - را هم تکذیب کردند. هدف باشگاه، تجدیدنظر در پروژه، در تابستان است و همان موقع درباره آینده امری تصمیم گرفته خواهد شد. بنابراین فعلا خبری از اخراج امری نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته به پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور باقی‌مانده و رقابت سه تیم بالای جدول به اوج حساسیت خود رسیده است. 

روز گذشته در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها دو تیم شهرداری ماهشهر و بهمن تهران به مصاف هم رفتند که این بازی شش امتیازی با برتری 1-0 شاگردان فرشاد پیوس در تیم ماهشهر به پایان رسید. 

حالا این دو تیم 45 امتیازی شدند و نماینده ماهشهر به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارند. اما در تهران تیم صدرنشین نیروی زمینی با برتری 4-0 مقابل شهدای بابلسر 49 امتیازی شد و حالا که آنها در فاصله دو هفته به پایان فصل شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ یک هستند. 

با این حساب چنان‌چه نیروی زمینی اگر از دو بازی پایانی خود مقابل شهرداری ساری و شهرداری بم سه امتیاز بگیرد، حتی اگر دو تیم بهمن و شهرداری ماهشهر هر دو بازی‌شان را با پیروزی پشت سر بگذارند باز این شاگردان ابهری هستند که به‌عنوان تیم اول به لیگ یک صعود می‌کنند. در عین حال شاگردان این مربی کاربلد در نیروی زمینی هم قسم شده‌اند که تا لحظه آخر برای رسیدن به این مهم تلاش کنند. 

تیم قدیمی تهران حالا با مدیریت مسیب‌زاده و مربیگری ابهری، در اختیار داشتن بازیکنان مصمم و پرسنل دلسوز در آستانه قهرمانی است. تیمی که با کمترین هزینه و حمایت‌های همیشگی فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ حیدری فوتبال تهران را صاحب یک سهمیه در لیگ آزادگان کند و ثابت کند که می‌توان در فضایی سالم و بدون حاشیه هم نتیجه گرفت.

دیگر خبرها

  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟