Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:31:46 GMT

۳۲ درصد از اعتبارات امسال بروجرد تخصیص یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۳۴۰۲

۳۲ درصد از اعتبارات امسال بروجرد تخصیص یافت

به گزارش ایرنا عبدالرحیم رحیمی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری که در سالن همایش های فرمانداری بروجرد برگزار شد، افزود: از اعتبارات امسال تاکنون ۳۲ درصد تخصیص داده شده و مدیران باید پیگیر مابقی اعتبارات سال جاری را انجام دهند.
وی با اشاره به تخصیص اعتبارات بخش کشاورزی اظهارداشت: با توجه به سیل امسال و خسارت هایی که در بخش های مختلف ایجاد شد اولویت پرداخت خسارت بعد از زیر ساخت و مسکن، در بخش کشاورزی بود که طی هفته گذشته حدود ۱۰ درصد از اعتبارات بخش کشاورزی پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بروجرد با تاکید بر آمادگی لازم برای بارش های امسال اضافه کرد: در حال حاضر در شهرستان لایروبی هایی انجام شده که در جلوگیری از بروز خسارت ها و حوادث نقش مهمی دارند و بخشی از سیلاب ابتدای سال جاری ناشی از عدم لایروبی ها بود.
وی بیان کرد: ادارات و دستگاه ها آمادگی لازم را برای بارش ها داشته باشند و مشکلات و نواقصی را که در سیلاب نمایان شد برطرف کنند.
رحیمی با اشاره به مشکلات در حوزه تعاونی ها ادامه داد: تعاونی ها تعهدات و تکالیفی دارند که باید به آنها عمل کنند اما برخی تعاونی ها نسبت به تعهدات بی تفاوت هستند که ضروری است تا تکلیف تعاونی ها مشخص شود چرا که برخی به تعهدات خود عمل نمی کنند و مشکلاتی را در شهر ایجاد می کنند که ما باید پاسخگو باشیم.
معاون استاندار لرستان از حمایت واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: با توجه به شعار سال وظیفه داریم تا از تولید کننده داخلی حمایت کنیم.
وی بیان کرد: در همین راستا در شهرستان بروجرد اقداماتی انجام شده که یکی از آنها ارتباط بین صنعت و دانشگاه است که دانشجویانی که رشته فنی دارند در بخش صنعت وارد شده و هر انچه که لازم بوده را انجام داده و به تولید کننده کمک کرده اند.
رحیمی اظهار داشت: باید برای تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت تلاش کرد تا بتوان از این طریق نیز از تولید کننده داخلی حمایت کنیم.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند

وزارت خارجه هند اعلام کرد یک تن از ۱۷ خدمه کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی که توسط ایران توقیف شده است، تا این لحظه آزاد شده و باقی خدمه این کشتی نیز سالم هستند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آن‌ها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند