Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی اسپرز، نسبت به آینده خود اطمینان ندارد. 

طرفداری- مائوریسیو پوچتینو پس از عملکرد ضعیفی دیگر، بیم آن را دارد که فرصت لازم برای سپری کردن دوران گذار در تاتنهام به او داده نشود.

به گزارش اسکای، تساوی جنجالی 1-1 تاتنهام شفیلد یونایتد در هفته دوازدهم لیگ برتر، تحت تاثیر مردود شدن گل تیم مهمان به خاطر در آفساید بودن انگشت شست پای جان لاندسترم قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوچتینو برای اولین بار در رقابت‌های لیگ برتر قادر بود تا از تانگوی اندومبله و جوانی لو سلسو به صورت همزمان در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند اما این زوج هم نتوانستند وضعیت تاتنهام را تغییر دهند تا پس از گذشت 12 بازی، این تیم با اختلافی 11 امتیازی نسبت به رده چهارم، در رده دوازدهم جدول قرار داشته باشد. 

باید به تعادل برسیم. ما در حال بنا کردن تیمی برای بازی کردن در لیگ قهرمانان و لیگ برتر که سخت‌ترین لیگ دنیا است، هستیم. این لیگ خطرناک است و چنین شرایطی می‌تواند پیش بیاید. انتظار داشتیم نتایج بهتری کسب کنیم. در فرایند ساختن چیزی هستیم و باید ببینیم آیا فرصت لازم برای ساختن به ما داده می‌شود یا نه. 


خلاصه بازی تاتنهام-شفیلد یونایتد

پوچتینو افزود:

بازی برابری بود و با ارزیابی مسابقه می‌بینید که نتیجه عادلانه است. آن‌ها لایق کسب یک امتیاز بودند. آن‌ها در نیمه اول و ما در نیمه دوم تیم برتر بودیم. بازی را خوب شروع نکردیم. تانگوی اندومبله راحت بازی نکرد و شاید این هم تاثیر گذار بود. به بین دو نیمه رسیدیم و سپس هری وینکس را به بازی فرستادیم و همین باعث شد تا بهتر بازی کنیم. ناراحت هستیم چون می‌دانستیم قرار است با تیمی پر انرژی، سختکوش و انسجام یافته رو به رو شویم. وقتی چهارشنبه قبل در لیگ قهرمانان بازی کرده‌اید و از مسافت دوری برگشته‌اید، این بدترین حریفی است که می‌توانید در پیش داشته باشید. ناراحتم، چون وقتی حساب کار را 1-0 کردیم، با وجود در اختیار داشتن کنترل کار نتوانستیم این برتری را حفظ کنیم و یا گل دوم را به ثمر برسانیم. خیلی ناراحت هستیم و نمی‌دانم باید از چه کلمه‌ای برای وصف این وضعیت استفاده کنم. اندوهگین یا ناامید ولی در هر صورت حس شادی بخشی نیست. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم چلسی و تاتنهام دیدار معوقه هفته ۲۶ لیگ برتر انگلیس را امشب ساعت ۲۲ به وقت ایران برگزار می‌کنند. این بازی در ورزشگاه استامفورد بریج برگزار خواهد شد. دو تیم آخرین بار در دیدار رفت لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در آن بازی چلسی در ورزشگاه تاتنهام توانست ۴ بر ۱ این تیم را شکست دهد.

tags # چلسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم