Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:10:21 GMT

کشتی‌گیران سپاهی در بابلسر روی تشک می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۳۶۷۴

کشتی‌گیران سپاهی در بابلسر روی تشک می‌روند

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سپاه کربای مازندران، جواد بخشی افزود: با توجه به ظرفیت‌های مازندران در حوزه ورزش بویژه در رشته کشتی، تربیت بدنی ستاد کل سپاه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نیروهای کادر و وظیفه پنج‌گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مازندران سپرده است.

وی زمان برگزاری این مسابقات را ۵ و ۶ آذر ماه امسال و مکان برگزاری را هم اردوگاه شهید عظیمی بهزیستی شهرستان بابلسر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و رئیس هیات کشتی بسیج مازندران گفت که در این مسابقات بیش از ۲۰۰ نفر از پاسداران و سربازان در حال انجام خدمت وظیفه در سیپاه از سراسر کشور حضور دارند.

وی همکاری تمامی مسئولان و متولیان امر برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد ملی را ضروری دانست و : این مسابقات با عنوان "جام چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین" برگزار خواهد شد .

بخشی با اعلام این که برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات کمیته های مختلفی در سطح استان تشکیل شده است، گفت که قرار است در اختتامیه این مسابقات از ورزشکارانی که حاضر نشدند مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی رقابت کنند، تجلیل شود.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشتی مازندران سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشتی مازندران سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشتی مازندران سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی

در پی اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان مازندران و مجروح شدن داور، جلسه‌ای در هیئت کشتی استان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های گذشته رقابت‌های کشتی نونهالان استان مازندران به جنجال کشیده شد و داور یکی از مبارزه‌ها مورد ضرب‌وشتم عده‌ای قرار گرفت.

فیلم منتشرشده در فضای مجازی از استفاده برخی افراد از چاقو، در حین درگیری داشت و با اتفاقاتی که در سالن رخ داد، داور که به شدت مجروح شده بود، در بیمارستان بستری شد.

در همین رابطه باتوجه به اینکه رئیس هیئت کشتی مازندران سرپرست تیم ملی فرنگی است و همراه با نیما صادقی داور S1 ایران که ریاست کمیته داوران هیئت مازندران را برعهده دارد، درگیر مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک بودند، روز گذشته (پنجشنبه) برای بررسی ابعاد ماجرا جلسه‌ای تشکیل شد.

این وضعیت مورد اعتراض داوران استان قرار گرفته و اینطور که پیداست در صورت عدم برخورد جدی و قاطع با چنین اتفاقاتی، اینگونه درگیری‌ها و ضرب‌وشتم‌ها رفته رفته در کشتی استان همه‌گیر می‌شود.

نیما صادقی رئیس کمیته داوران هیئت کشتی مازندران در همین رابطه به تسنیم گفت: در این جلسه تعدادی از داوران بین‌المللی استان حضور داشتند، رئیس هیئت قول پیگیری داد و مسائل دادگاهی داوری که مورد ضرب‎وشتم قرار گرفته بود نیز در حال انجام است. قول داده شد که در بحث امنیت داوران و سالن، کارگروهی پیش از مسابقات تشکیل شود که همه مسائل مد نظر قرار داده و تا جایی که امکان دارد در این خصوص جلوی اتفاقات بد گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار