Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد عجمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع تسهیلات صندوق کار افرینی امید ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال دربخش اشتغالزایی و یک میلیاردو ۳۵۰ میلیون ریال وام ضروری پرداخت شده است.

وی گفت : این میزان تسهیلات در قالب ۲۲ طرح اشتغالزایی پرداخت شده که ۴۱ تن بصورت مستقیم مشغول به کار شده اند.

عجمی ادامه داد : تسهیلات پرداختی در زمینه کشاورزی و دامپروری ، صنعت ، خدمات و تولیدی صنعتی از جمله تولید پوشاک ، تولید مس ، کشت زعفران ، پرورش دام و بوم گردی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صندوق کارآفرینی امید میامی گفت : تسهیلات برای ایجاد کارآفرینی در روستاهای کلاته اسد، پل ابریشم ، بکران ، هونستان ، ارمیان ، استربند در بخش مرکزی و حسین آباد ، نردین ، گلستان ، کرنگ و رضوان در بخش کالپوش و شهر میامی پرداخت شده است.

عجمی افزود: ۲۰ طرح مصوب دیگر نیز در مرحله بررسی تسهیلات قرار دارد که با دریافت ۱۸ میلیارد ریال زمینه اشتغال در این شهرستان فراهم می شود. وی افزود : صندوق کار آفرینی امید به عنوان بازوی دولت در حمایت مالی قرض الحسنه در حال فعالیت است .

عجمی در ادامه با اشاره به اعطای تسهیلات قرض الحسنه در طرح پایانه های فروشگاهی (POS) اظهارداشت : فعالان کسب و کار در حوزه های تولید، توزیع و فروش انواع محصولات و کالاها، که از دستگاه POS( ثابت و سیار ) صندوق کارآفرینی امید استفاده نمایند می توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال از تسهیلات قرض الحسنه صندوق بهره مند شوند.

وی گفت : دستگاه های پوز ثابت به صورت رایگان تحویل افراد می گردد .

صندوق کار آفرینی امید فروردین ماه سال در شهرستان میامی افتتاح شده است.

۸۸ درصد مردم شهرستان میامی در روستاها زندگی می کنند و شغل اصلی مردم کشاورزی و دامپروری است.

شهرستان میامی با جمعیتی بیش از۴۰ هزارتن با دو بخش مرکزی وکالپوش در شرق استان سمنان قرار دارد. 

برچسب‌ها سمنان کارآفرینی صندوق کارآفرینی میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان کارآفرینی صندوق کارآفرینی میامی سمنان کارآفرینی صندوق کارآفرینی میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یک هزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای یک هزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران سال گذشته حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال وام خرید مسکن پرداخت و مسکن ۱۰۲ نفر از ایثارگران مناسب سازی شد.

وی اظهارکرد: ۴۳۹ نفر نیز سال گذشته به مراکز آموزش فنی وحرفه ای جهت حرفه آموزی معرفی شدند و ۲ هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکل های ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی، نمایشگاه های کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی گفت: «طرح سپاس» دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل با مشارکت تمام دستگاه های دولتی، دیدار مدیر کل در میز خدمت ارتباطات و مراجعه ۷۳۴ نفر، ملاقات عمومی و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درسال گذشته بود.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی