Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر یکشنبه در جشن وحدت شهر اهل تسنن عنبران نمین عنوان کرد: دشمنان با هدف قرار دادن وحدت مسلمانان، اختلاف مذهبی، قومی و سیاسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به گفته وی مقابله با چنین رویکرد خبیثانه‌ای نیازمند انسجام بیشتر جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل یادآور شد: بهره گیری از قدرت فضای مجازی و کانال‌های ماهواره‌ای برای به خطر انداختن ارزش‌های دینی و دامن زدن بیشتر به اختلافات مذهبی با استفاده از ابزار رسانه از جمله اهداف دشمنان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی تصریح کرد: بسیاری از افرادی که در پی ایجاد فاصله و سوء تبلیغ بین اهل تسنن و شیعه هستند، تنها به دنبال اختلاف افکنی بوده و آنان نه در زمره شیعه‌ها و نه در زمره اهل تسنن هستند.

وی ادامه داد: از بزرگترین گناه‌های بشریت می‌توان به ایجاد اختلاف بین گرایش‌های مختلف دینی و مذهبی اشاره کرد و افرادی که عامل چنین اقدامی شوند به کرامت و اخلاق انسانی خیانت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ادامه به خدمات ارائه شده نظام در مناطق سنی نشین استان اشاره کرد و افزود: قدردان تلاش‌های دولت و مسئولان بابت برآورد سازی بسیاری از مطالبات مردم عنبران در سال‌های اخیر هستیم.

عاملی ادامه داد: به منظور رونق تولید و کارآفرینی مناسب جذب سرمایه گذاران جدید مورد نیاز بوده و در حوزه توسعه صادرات نیز صنایع دستی غنی موجود در شهر عنبران می‌تواند در بازارهای جهانی از جایگاه مناسبی برخوردار شود.

کد خبر 4768218

منبع: مهر

کلیدواژه: وحدت اسلامی امام جمعه اردبیل یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد گرگان پدافند غیرعامل تئاتر کودک و نوجوان بیرجند خطبه های نماز جمعه شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد