Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مشترک ارتش انگلیس در یادداشتی با طرح اتهاماتی علیه روسیه هشدار داد که این رفتارها می تواند موجب آغاز جنگ جهانی سوم شود.

قدس آنلاین؛ «ِسر  نیک کارتر» رئیس ستاد مشترک انگلیس در یادداشتی برای روزنامه تلگراف، اعلام کرد که رفتارهای خطرناک روسیه همچون ترور و حملات سایبری می تواند موجب آغاز جنگ جهانی سوم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انگلیسی همچنین مدعی شده که روسیه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد و همین امر می تواند اوضاع جهان را بدتر کند.

کارتر همچنین با اشاره به تولید روزافزون تسلیحات جنگی از سوی کشورهای مختلف، می گوید که این تسلیحات موجب شده اند تا جهان از زمان جنگ جهانی دوم بی ثبات تر شود. 

وی در بخش دیگری می نویسد: صلح با انواع جدید تسلیحات نظیر پول، حملات سایبری و تبلیغات سیاسی در معرض تهدید است و این‌ها گزینه‌هایی برای دستیابی به مزیت و اختلاف‌افکن شدند. او اشاره کرد که چطور این تسلیحات، جهانی کم‌ثبات‌تر از هر زمانی در دوران جنگ جهانی دوم ایجاد کرده است.

نیک کارتر تاکید کرد: «این تهدیدها به سرعت در حال گسترش، اشاعه و گوناگونی هستند. ماهیت سیاست و جنگ‌افزار به دلیل فراگیر شدن اطلاعات و سرعت تغییر فناوری تغییر کرده است.»

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وقوع جنگ جهانی سوم جنگ جهانی سوم رئیس ستاد مشترک ارتش انگلیس روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روسیه، تانک‌ها و تسلیحات غرب را که از نیروهای اوکراینی به غنیمت گرفته است، در «پارک پیروزی» واقع در مسکو به نمایش گذاشته و قرار است این نمایشگاه از تاریخ اول ماه مه (۱۲ اردیبهشت) برای عموم افتتاح شود.

نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو کد خبر 848037 منبع: ایسنا برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر ویژه روسیه - اوکراین روسیه اوکراین

دیگر خبرها

  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • پیش‌بینی استعفای «هرتزی هالوی» و دیگر مسئولان نظامی شکست ۷ اکتبر
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • دومینوی استعفاها در اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی