Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@22:42:42 GMT

سرقت نافرجام سارق حرفه ای منزل

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۵۴۷۷

سرقت نافرجام سارق حرفه ای منزل

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم از دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل قبل از ارتکاب سرقت خبر داد. تاریخ انتشار: 15:07 - 19 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۵۴۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ "حسین مافی" گفت: ساعت ۴ بامداد هفدهم آبان ماه خبر دستگیری یک سارق از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به کلانتری ۱۶۴ قائم توسط مامور حراست یکی از شهرک‌های محدوده کلانتری اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی توضیح داد: با حضور ماموران در محل مشاهده کردند که متهم ضمن مجروح کردن مامور حراست قصد متواری شدن از محل را دارد که بلافاصله عملیات دستگیری متهم انجام و متهم برای تحقیقات پلیسی به کلانتری منتقل شد.


وی عنوان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت: متهم هنگام بالا رفتن از ساختمانی توسط مامور حراست مشاهده و دستگیر شده است.


کلانتر محله قائم در خصوص اظهارات متهم، عنوان کرد: متهم در بازجوئی اولیه اظهار داشت: در حال پرسه زنی در داخل شهرک بودم که خاموش بودن چراغ خانه‌ای نظرم را جلب کرد. زنگ واحد را زدم متوجه شدم که کسی در منزل مسکونی نیست. تصمیم گرفتم که از دیوار ساختمان بالا بروم که در حال بالا رفتن از ساختمان بودم که توسط مامور حراست شهرک دستگیر شدم.


مافی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر نیز با همین عنوان مجرمانه مدتی را در زندان سپری کرده است.


وی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت تهران کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کد خبر 6093616

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان