Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: چهار میلیون نفر عضو کانون‌های فرهنگی تربیتی ما هستند.

دکتر رمضانی در اولین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی تربیتی لرستان که در محل کانون ادب خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: در کشور سیاست نظام بر این است که فضای بانشاط و شادی در جامعه ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۵ درصد از وقت دانش‌آموزان در اختیار آموزش و پرورش و ۸۵ درصد مابقی وقت  آنان در اختیار ما نیست.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: برای ایجاد فضای نشاط در بین دانش‌آموزان نیاز است ۸۵ درصد وقت آنها را غنی کنیم.

رمضانی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۸۲ کانون و ۳۰۴ اردوگاه در کشور داریم که با مجموع مجتمع‌های ورزشی و دارالقران‌ها اوقات فراغت دانش‌آموزان را غنی می‌کنند، اظهار کرد: ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه در شش سال به آموزش و پرورش اختصاص داده شده اما متاسفانه مشکلات سرجای خود باقی است.

وی با بیان اینکه ۴ میلیون نفر عضو کانون‌های فرهنگی تربیتی ما هستند، گفت: برای ۱۵ میلیون دانش‌آموز ۵ میلیون تومان بودجه به ما دادند که بسیار اندک است.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طرح یادگیری زندگی در مقابله با آسیبهای اجتماعی را در دست انجام داریم، افزود: نیاز است تربیت اجتماعی را در این فضاها و کانون‌های فرهنگی و هنری و اردوگاه‌های دانش‌آموزی جدی بگیریم.

رمضانی با بیان اینکه داشتن نیروی انسانی توانمند بسیار حائز اهمیت است، افزود: لرستان استانی است با ظرفیت و نیروی انسانی غنی و توانمند که باید بودجه اوقات فراغت برای آنها ویژه دیده شود.

وی یادآور شد: مردم لرستان در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند و امروز هم در حوزه‌های فرهنگی هنری در کشور سرآمد هستند.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید نقالی‌خوانی را در بین دانش‌آموزان جدی بگیریم تا روحیه سلحشوری در بین آنان تقویت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برپایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به همت جهاددانشگاهی، ۱۴ اردیبهشت در ۳۱ استان کشور آغاز شد.

بیش از ۱۹ هزار نفر در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور در این آزمون پذیرفته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی نرخ چاقی در دانش‌آموزان/ جلوگیری از کم تحرکی دانش‌آموزان با مسابقات مادر دختری، پدر پسری
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد