Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران بااعلام این خبر که دانشگاه علوم پزشکی تهران به دلیل انتشار بوی نامطبوع و نقص فنی کوره «سوزاندن اجساد» خاطی شناخته شده است، گفت: این واحد تا دو روز آینده اخطاریه می‌گیرد.

به گزارش مشرق، مسعود زندی رئیس اداره محیط زیست شهر تهران درباره سوزاندن اجساد حیوانات آزمایشگاهی در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران و ادعای مسؤولان این دانشگاه مبنی بر تائید سازمان محیط زیست درباره این فعالیت، گفت: هر چند این کوره سال‌های گذشته از سوی سازمان محیط زیست مجوز فعالیت خود را دریافت کرده بود اما به دلیل آلایندگی و شکایت‌های مردمی ظرف یک تا دو روز آینده اخطاریه دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ماجرای «سوزاندان اجساد» در دانشگاه علوم پزشکی چه بود؟

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران با اشاره به اینکه سازمان محیط زیست و اداره محیط زیست شهر تهران وظیفه پایش آلودگی‌های محیطی را دارد اظهار داشت: بخش پایش محیط زیست تهران براساس روال اداری واحدهای صنعتی و بیمارستانی به صورت مداوم مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما رسیدگی به بقیه واحدها مبتنی بر شکایت‌های مردمی است.

وی ادامه داد: شکایت‌های مردمی در خصوص آلودگی و بوی نامطبوع ناشی از سوزاندن حیوانات آزمایشگاهی در این واحد دانشگاهی به دست محیط زیست رسید و به همین دلیل این واحد مورد پایش قرار گرفت.

زندی خاطرنشان کرد: پس از پایش‌های انجام شده از سوی کارشناسان محیط زیست تهران این آلایندگی مورد تائید قرار گرفت و به همین دلیل اخطاریه برای این واحد ارسال خواهد شد.

 رئیس اداره محیط زیست شهر تهران با تاکید بر اینکه مسؤولان این دانشگاه باید در اسرع وقت نسبت به رفع آلودگی‌های این واحد اقدام کنند، گفت: مسؤولیت نظارت و کنترل آلایندگی بر عهده مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی است.

وی یادآور شد: در چند سال گذشته هم این واحد دچار این مشکل شده بود و باعث انتشار آلودگی می‌شد که با اخطار محیط زیست و نظارت بر سیستم کنترل این مشکل حل شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان اخبار حوادث اخطاریه دانشگاه دانشگاه آزاد دانشگاه تهران دانشگاه علوم پزشکی تهران اجساد کشف اجساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم

خانم شجاعی مدیر دبستان استثنایی نوید سعادت شهر اظهار کرد: در پی وزش باد چند جوجه جغد از لانه هایشان به بیرون پرتاب شده بودند.

او گفت: در تماس تلفنی با اداره محیط زیست، نیرو‌های محیط زیست به همراه یکی از تیمارگران این اداره به مدرسه آمدند و جوجه‌ها را به لانه هایشان بازگرداند.

در دبستان استثتایی نوید، درختان کهنسال کاج با ارتفاع بیش از ۱۵ متر وجود دارد که جمعی از پرندگان به علت بلند بودن این درختان آشیانه خود را بر روی این درختان ساخته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد