Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: لازم است پست مشاور جوانان در تشکیلات سازمانی دیده شود تا این مشاوران با حضور خود در دستگاه‌های اجرایی بتوانند مطالبات جوانان را پیگیری کنند.

نفیسه نخعی، امروز ۱۹ آبان، در دیدار هیات‌های ورزشی و سمن‌های خراسان جنوبی با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: خراسان جنوبی با داشتن حداقل ۸ پدر علم و جاذبه‌های گردشگری و توریستی استانی برخوردار و سرشار از داشته‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در حال حاضر مشاور امور بانوان در دستگاه‌ها وجود نداشته و در شرایطی که دولت به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف تأکید کرده اما این پست در هیچ چارتی از ادارات دیده نشده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه لازم است تا تجهیزات و امکاناتی از سوی وزارت ورزش برای ورزش بانوان در استان ایجاد شود، از اختصاص ۰.۲۷ درصد از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش بانوان خبر داد و یادآور شد: باید از این منبع، اعتباراتی برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی برای بانوان در پارک‌های سطح شهر و یا ایجاد یک پارک مخصوص بانوان استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: طرح فجرانه در سه مرحله برای حمایت از خانواده‌های دهک یک تا ۷ یارانه بگیر که ۷۸ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند اجرایی شد و در قالب آن ۲۲۰ هزار تومان اعتبار فجرانه برای هر نفر شارژ می‌شد.

او افزود: بالغ بر ۴ هزار فروشگاه خرد، محلی و منطقه‌ای در استان در این طرح مشارکت دارند و خانوار‌های مشمول تاکنون  هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در این طرح فجرانه خرید کرده اند.

بیشتر بخوانید

افزایش یارانه برای ارتقای امنیت غذایی کودکان

اشرفی بیان کرد: از فروشگاه‌ها می‌خواهیم که عین ۱۱ قلم کالای تعیین شده را عرضه کنند و از فروختن کالا‌های دیگر در این طرح خودداری کنند؛ برخی از صاحبین فروشگاه‌ها از دیر برگشت کردن اعتبار خرید به حساب هایشان گلایه‌مندند که موضوع را پیگیری کردیم تا مبلغ ظرف همان ۳ روز تعیین شده به حسابشان برگردد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: در مورد اینکه این طرح ادامه می‌یابد یا نه بر اساس بخشنامه‌ای که از طرف وزارت اعلام شود پیش می‌رویم و با توجه به استقبال مردم پیگیریم که این طرح را ادامه دار کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی