Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

«علی الدروانی» تحلیلگر سیاسی یمن در یادداشتی در وبگاه خبری «متابعات» با عنوان «برای نخستین بار یمن به اسرائیل هشدار می‌دهد»، نوشت، رژیم صهیونیستی تاکید رهبر جنبش انصارالله یمن بر پاسخ کوبنده به هرگونه حماقت اشغالگران علیه ملت یمن را جدی می‌گیرد.

به گزارش فارس در این یادداشت آمده است: با وجود موضع روشن یمن در قبال دشمن اسرائیلی با شعاری که بیش از هفده سال پیش در یمن توسط رهبر شهید حسین بدرالدین الحوثی بنیان نهاده شد و شامل عبارت «مرگ بر اسرائیل» در کنار «مرگ بر آمریکا» بود، اما این اولین باری است که یمنی‌ها با یک هشدار و تهدید صریح  به رژیم دشمن تاکید می‌کنند که اگر به فکر تجاوز به یمن باشد مواضع بسیار حساس آن هدف قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن روز گذشته در سخنرانی خود به مناسبت میلاد پیامبر اکرم -ص- به صحبت‌های نخست وزیر رژیم اشغالگر درباره یمن اشاره کرد که از احتمال رسیدن موشک‌های یمنی به اسرائیل گفته بود با این ادعا که این موشک‌ها از ایران به یمن رسیده است.

به عقیده نویسنده، ماهیت اظهارات رژیم صهیونیستی در موضوع یمن به وضوح نشان می‌دهد که این رژیم با ائتلاف متجاوز عربی علیه یمن در اهداف و مقاصد آن شراکت دارد، چیزی که عبدالملک الحوثی هم از لحاظ نخستین جنگ علیه یمن بیان داشت .

الدروانی ادامه داد: اما امروز شاید اظهارات نتانیاهو نشانه آماده شدن رژیم صهیونیستی برای مشارکت مستقیم در حمله به یمن است به جای اینکه در پشت پرده کار کند؛ بخصوص که می‌بیند ریاض و ابوظبی طی پنج سال جنگ یمن در برابر مقاومت ملت یمن در تحقق ساده‌ترین اهداف این جنگ هم ناتوان و ناکام بودند و حتی نمی‌توانند از خودشان هم در برابر حملات یمنی‌ها چه با موشک‌های بالستیک و چه حملات پهپادی محافظت کنند، بخصوص که حملات به آرامکو و چاه‌های بقیق و خریص عربستان ترسناک‌ترین در نوع خود برای دشمن اسرائیلی بود.

نویسنده تاکید کرد: هشدارهای رهبر انصار الله قوی و واضح است و رژیم دشمن را با وجود بسیاری از خطرات پیرامون آن  در بن بست و خطر جدید قرار می‌دهد تا بفهمد که نمی‌تواند مسائل بزرگی همچون مسئله فلسطین را از آرمان‌های ملت‌های آزاده جدا کند.

الدروانی با بیان اینکه دشمن صهیونیستی هشدار الحوثی را معتبر و جدی می‌شمرد، افزود:  رسانه‌های اسرائیلی با پرداختن جدی به سخنان و تهدیدهای رهبر انصار الله به تحلیل و بررسی آن مشغولند و با یادآوری حمله آرامکو تاکید کردند که در برهه کنونی نمی‌توان این تهدیدها را دستکم گرفت.

به باور نویسنده هشدارهای الحوثی به رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنین حاکی از این است که یمن با سلاح‌های بازدارنده‌ خود به مرحله پیشرفته‌ای رسیده که می تواند به هر هدفی در جزیره العرب و بیرون آن تا سرزمین‌های اشغالی دسترسی داشته باشد و آقای الحوثی در سخنرانی قبلی خود به قدرت نیروی دریایی یمن در حمله به بنادر دشمن اسرائیلی اشاره کرد که در آن زمان در کانون توجهات قرار نگرفت.

نویسنده تصریح کرد: اهمیت و قدرت هشدار انصار الله به دشمن صهیونیستی همچنین برخاسته از عظمت و شکوه مراسم میلاد نبی اکرم(ص) بود که در اتفاقی بی نظیر در تاریخ یمن و منطقه هشت میدان اصلی در استان‌های صنعا، صعده، الحدیده، عمران، تعز، إب، حجه، ذمار و الجوف شاهد حضور میلیونی مردم یمن بود.

در پایان این یادداشت آمده است: امروز جنگ علیه یمن به طور کلی وارد مرحله تازه‌ای شده است و مرحله قبل از میلاد رسول اکرم(ص) هرگز مثل بعد آن نخواهد بود. یمنی‌ها عادت دارند که طبق روال سال‌های گذشته با حلول ایام میلاد پیامبر عظیم الشان خود شاهد مظاهر پیروزی‌های جدید باشند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: عبدالملک الحوثی رژیم صهیونیستی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هزاران نفر از مردم اردن ساعتی پس از سخنرانی ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام دعوت او را لبیک گفته و مجدداً به خیابان آمده و علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

تظاهرات کنندگان اردنی با سردادن شعارهایی مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان حمایت خود را از غزه و مقاومت اعلام کردند.

ساعاتی پیش از این، سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به تلفات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در جنگ غزه تاکید کرد که این عملیات آغازی بر پایان این رژیم است. ابو عبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در اظهاراتی تاکید کرد که تصاویری که از درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی منتشر می‌شود، بخشی از دستاوردهای میدانی مقاومت است و تلفات در میان اسرای اسرائیلی بسیار بالا رفته است.

وی جنگ طوفان الاقصی را آغازی بر پایان قدیمی‌ترین اشغالگری در طول تاریخ معاصر دانست و تاکید کرد که این عملیات نقطه‌ای سرنوشت ساز در تاریخ امت اسلام خواهد بود.

وی ابراز داشت: مبارزان ما تلفات بسیار زیاد و بی‌سابقه‌ای در میان نیروهای دشمن به جای گذاشته‌اند و افراد آن را در کمین‌های محکم خود گرفتار کرده‌اند.

سخنگوی نظامی حماس با اشاره به اینکه فیلم‌هایی که منتشر می‌شود، تنها بخشی از دستاوردهای میدانی مقاومت است، ابراز داشت که بنا به دلایل امنیتی انتشار برخی فیلم‌ها را به آینده سپرده‌ایم، عناصر مبارزه ما برخی عملیات بی‌سابقه و کشنده را انجام داده‌اند و دیگر گروه‌ها نیز در موازات این عملیات فعالیت دارند.

وی ابراز داشت که عناصر گردان‌های قسام در تمامی محورهای درگیری از شمال غزه گرفته تا مرکز و جنوب آن با تاکتیک‌های متنوع و تسلیحات مناسب وارد عرصه جنگ شده‌اند و مقاومت در برابر دشمن اسرائیلی تا خروج آخرین نظامی صهیونیست از نوار غزه ادامه خواهد داشت.

وی بار دیگر هشدارهای موجود در خصوص اسرای دشمن صهیونیستی در نزد مقاومت را تکرار کرده و در عین حال گفت که سران دشمن به این هشدارها اهمیت نمی‌دهند.

ابوعبیده ادامه داد که گروه‌های مقاومت اهمیتی به فریبکاری‌های میدانی دشمن نمی‌دهند و آینده، دروغ بودن ادعاهای دشمن را نشان خواهد داد.

این مقام نظامی حماس خاطرنشان کرد: تلفات اسرای اسرائیل بسیار زیاد شده است، البته ما از ماه‌ها قبل تلاش داریم از آنها محافظت کنیم تا بتوانیم منافع ملت خود را تأمین کنیم و این موضوع همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6087094

دیگر خبرها

  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • الحوثی: وحشی‌گریِ آمریکا در حمایت از اسرائیل به حدی است که دانشجویان را سرکوب می‌کند
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • پیام‌های راهبردی سخنان «ابوعبیده»
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام