Web Analytics Made Easy - Statcounter

بألاخره پس از گذشت ۳ سال از مدیریت سابق، تبلیغات اسلامی کردستان نفسی تازه به خود گرفت و شاهد تحولات مثبت در این حوزه هستیم. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آئین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ظهر امروز با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و مسئولان استانی در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تودیع و معارفه در حالی انجام شد که بألاخره پس از گذشت 3 سال از مدیریت سابق، آهسته آهسته شاهد تحولات مثبت در این حوزه هستیم و تبلیغات اسلامی کردستان نفسی تازه به خود گرفت؛ از مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کردستان انتظار می‌رود به سیکل معیوب عملکرد روابط عمومی این سازمان در دعوت گزینشی رسانه‌ها به جلسات پایان دهد و با متخلفانی که غیرقانونی در این نهاد جولان داده، برخورد قانونی کند.

استفاده از ظرفیت نسل جوان و ارتباط با اندیشمندان اهل‌سنت جزو برنامه‌هایم است

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم، ضمن تبریک هفته وحدت به همه مسلمانان اظهار داشت: امروز میلاد، خجسته‌میلادی است که خداوند ایشان را به خلق علیم توصیف کرده است.

وی بابیان اینکه اخلاق پیامبر تجلی همه فضیلت و ارزش‌های قرآن کریم و خداوند این اسوه ارزشمند را برای امت معرفی فرموده است، افزود: نقش و کارکرد سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ بوده که همان رسالت پیامبران الهی است.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: موفقیت سازمان‌ها، تشکل‌ها و ازجمله سازمان تبلیغات اسلامی که در حوزه فرهنگ و ‌دین رسالت و نقش اجتماعی پیامبر اکرم(ص) را به دوش می‌کشند، در گرو پیروی از دستورات پیامبر گرامی اسلام(ص) و‌ قرآن کریم است.

وی با تاکید بر اینکه تبلیغ دین برای تقویت اراده ایمانی امت اسلام است، تصریح کرد: در این صورت می‌توانیم در برابر تمام بدی‌ها و سلطه نظام استکباری ایستادگی و پیشرفت کرده و به ‌سعادت جاودانه انسانیت دست پیدا کنیم.

حاتمیان با بیان اینکه خوشحالم که خادم مردم اهل فرهنگ و هنر کردستان هستم، یادآور شد: مردمان این دیار محبت به اهل بیت عصمت را با تکیه بر مشترکان دینی و‌ پرهیز از هرگونه رفتارهای تنش‌زا در جامعه دارند.

وی پیام و هدف انقلاب اسلامی و‌ نظام جمهوری اسلامی ایران را تحقق توحید در کل جهان ذکر کرد و افزود: محبت و ‌اراده ایمانی ملت در تمام دوران‌های سخت دفاع مقدس و 40 سال گذشته تحت عنوان گام اول انقلاب  توانست این هدف را محقق سازد.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کردستان با یادآوری اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه حوزه‌های دین است، خاطرنشان کرد: تکیه بر ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها بسیار بالای نسل جوان و فعالان فرهنگی و ارتباط با اندیشمندان اهل سنت جهت تحقق فرهنگ ناب محمدی را مدنظر قرار داده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

ضرورت توجه ویژه بیشتر مسئولان به حوزه بانوان کردستان

فاطمه سهرابی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کردستان دیگر سخنران این مراسم به وضعیت بانوان اشاره کرد و اظهار داشت: از کل جمعیت استان کردستان 700 هزار نفر آن را بانوان تشکیل داده که 420 هزار نفر شهری و ‌مابقی روستایی هستند.

وی بابیان اینکه بیشتر مخاطبان سازمان تبلیغات برای انجام بسیاری از فعالیت‌ها بانوان هستند، افزود: پتانسیل‌های زیادی در حوزه بانوان استان وجود دارد که باید جهت بکارگیری آنها برنامه‌ریزی‌های مناسب صورت گیرد.

سهرابی گفت: توجه ویژه به حوزه بانوان، نگاه به حضور زنان تأثیرگذار، توجه به دختران جهت اندیشه‌ورزی و ‌نخبه‌پروری دینی برای نخستین بار در ایران، می‌تواند توسط جمعیت بانوان فرهیخته انجام شود.

فعالیت 610 هیئت مذهبی در کردستان

نورعلی خزائی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی از سال 79 با حضور مدیرکل وقت تشکیل شده است.

وی بابیان اینکه کار و فعالیت خود را به‌عنوان سربازان ولایی و ‌خادمان حسینی  ادامه می‌دهیم، افزود: شورای هیئت‌های مذهبی استان امسال ‌با ورود رئیس تبلیغات اسلامی افتخار نوکری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در شورای مرکزی کشور کسب کرد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان با تاکید بر اینکه این شورا احکام 424 نفر از روسای شورای هیئت‌های مذهبی بخش، شهرستان، استان و کشور را صادر کرده است، خاطرنشان کرد: 610 هیئت مذهبی در سطح استان فعالیت کرده و تاکنون 40 احکام برای جوانان و ‌نخبگان هیئت‌های مذهبی صادر شده است.

به گزارش تسنیم؛ در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قدردانی و «حجت‌الاسلام احمد حاتمیان» رسماً به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد.

گفتنی‌های دیگری درباره فعالیت برخی افراد در سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان وجود دارد، که در زمان مناسب دیگری به بیان آن می‌پردازیم.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از شامگاه یکشنبه به میزبانی همدان آغاز به کار کرد.

دختران شایسته تیم وزنه برداری استان کردستان در روز نخست این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال سیمین نقره شدند.

در روز اول این پیکارها و در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، «آنیتا فیضی» وزنه‌بردار خوش‌آتیه و صاحب عنوان تیم کردستان به مصاف حریفان خود رفت و توانست در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۰ کیلوگرمی نشان ارزشمند نقره را کسب کند.

کد خبر 6097731

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • ورود سامانه بارشی قوی به کردستان/۹۷۳ میلیمتر بارش ثبت شد
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات