Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن سپاهان امروز به اردوی تیم ملی فوتبال پیوستند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال، پیام نیازمند و محمد محبی، بازیکنان سپاهان را به همراه ٢۱ بازیکن دیگر به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

این بازیکنان برای اردوی آبان ماه و دیدار مقابل تیم عراق به اردوی تیم ملی فراخوانده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارک ویلموتس در حالی فهرست نفرات مدنظر خود برای رویارویی با عراق در حساس ترین بازی دور رفت مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد که در جمع 23 بازیکن دعوت شده خط خورده های های سرشناسی دیده می شود، بازیکنان شناخته شده ای که در لیگ برتر یا لیگ های خارجی عملکرد خوبی داشتند و انتظار می‌رفت در لیست جدید سرمربی بلژیکی نیز باشند.

از جمله این نفرات می توان به مهره های مطرحی همچون اشکان دژاگه یکی از سه کاپیتان تیم ملی و بازیکن تراکتور اشاره کرد. دژاگه که در ترکیب اصلی بازی با کامبوج نیز حضور داشت، در لحظه گرم کردن دچار مصدومیت شد و همین آسیب دیدگی او را چند ماه از میادین دور نگه داشت و باعث شد تا برای تیم باشگاهی اش یعنی تراکتور هم بازی نکند. اما اشکان در مقابل سپاهان برای دقایقی به میدان رفت و آمادگی خود را به نمایش گذاشت ولی به هر حال ویلموتس تصمیم گرفت او را دعوت نکند.

 

 

 

بیشتر بخوانید: دایی: الریان تیم خیلی خوبی است/ فقط کار تاکتیکی خودمان را انجام می دهیم خبر مسرت بخش آسیایی برای برانکو و همه پرسپولیسی‌ها

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی بازی تیم ملی فوتبال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی

 با دعوت سرمربی تیم ملی «محمدمبین عظیمی» کشتی گیر صاحب عنوان کردستانی به هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد فراخوانده شد.

هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روز‌های پنجم لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال