Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:24:27 GMT

سرعت غیر مجاز بیشترین سهم در تصادفات جاده ای ایلام

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۸۵۹۶

سرعت غیر مجاز بیشترین سهم در تصادفات جاده ای ایلام

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: طبق بررسی های بعمل آمده، بیشترین وقوع تصادفات در محورهای اصلی و مربوط به محورهای ایلام-کرمانشاه و ایلام-مهران بوده است.

وی افزود: سرعت غیر مجاز مهمترین عامل انسانی ایجاد کننده سوانح ترافیکی محسوب شده و رانندگان نباید سرعت در رانندگی را جایگزین تاخیر در کارهای عقب افتاده خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس راه استان ایلام با استفاده از تمام توان و تجهیزات در اختیار و ظرفیت های هوشمند درجهت کنترل مدیریت سرعت رفتارهای ترافیکی رانندگان را کنترل خواهد کرد.

وی یادآور شد:پیشگیری از سرعت های سرسام آور که پایه گذار اکثر تصادفات برون شهری بوده از مهمترین اهداف پلیس راه استان در سال جاری است و تمامی تیم های گشتی پلیس راه با تخلف سرعت غیرمجاز برخورد بدون اغماض خواهند داشت.

سرهنگ همتی زاده گفت:رعایت سرعت مجاز و مطمئنه و رانندگی با صبر و حوصله از سوی رانندگان  می تواند نقش موثری در  پیشگیری از وقوع  تصادفات جاده ای داشته باشد.

کد خبر 4768552

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام سانحه تصادف ایلام یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد تئاتر کودک و نوجوان گرگان پدافند غیرعامل شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران و لغزندگی جاده‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس پلیس راه گلستان گفت: بارش باران در استان، جاده‌ها را لغزنده کرده است و رانندگان باید با احتیاط در جاده‌ها رفت و آمد کنند.

محمود شهرکی از رانندگان خواست به هشدار‌های پلیس توجه کنند.

وی افزود: رانندگان باید قوانین رانندگی را بیشتر از قبل رعایت کنند و قبل از وضع راه‌ها مطلع شوند.

سرهنگ شهرکی از رانندگان خواست؛ با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها در مواقع بارندگی، از سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره آمیز خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان