Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد کواچ وقتی در بایرن مونیخ به بن بست رسید که حمایت رختکن این تیم را از دست داد.

طرفداری - بعد از یک شکست پرگل، نیکو کواچ از بایرن مونیخ جدا شد و فلیک فعلا سرمربی موقت بایرن مونیخ است. آنها در لیگ قهرمانان المپیاکوس را شکست دادند و در بوندس لیگا هم دورتموند را با 4گل در هم کوبیدند.

شبکه ZDF آلمان بعد از پیروزی بایرن مونیخ در درکلاسیکر با اولی هونس مصاحبه کرد:

نیکو کواچ رفته و بایرن مونیخ باز هم برنده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا این یعنی تیم می خواست کواچ از بایرن برود؟

حتما کسانی در تیم بودند که می خواستند کواچ برود. مدیریت باشگاه هم به سرعت اقدام کرد.

همین اتفاق هم برای آنچلوتی افتاد. آیا این یعنی بایرن غیرقابل مدیریت توسط مربی هاست؟

اگر آنها غیرقابل مدیریت و هدایت بودند ما نمی توانستیم چنین بازی برابر دورتموند ارائه کنیم.

ولی در دوره آنچلوتی هم اوضاع به همین شکل بود.

یعنی شما می خواهید در چنین شب خوبی فقط سوالات منفی بپرسید؟ یا بهتر است روی آنچه در بازی بایرن مونیخ-دورتموند اتفاق افتاده تمرکز کنیم؟

وی در ادامه افزود:

بعد از چنین هفته ای و دو برد خوب، نمی توانید انتظار داشته باشید هانسی فلیک را کنار بگذاریم و مربی را بیاوریم که تنها چند ماه با تیم کار کند. ما هفته بعد در این مورد حرف می زنیم و مطمئنا موضوع اول، فلیک خواهد بود. حالا ما وقت داریم تا فکر کنیم و تصمیم بگیریم. راه حل باید طولانی مدت باشد. تا آن زمان به نظرم فلیک گزینه بدی نیست.

به گزارش اسکای، بعد از انتشار این مصاحبه واکنش های مختلفی صورت گرفت و باز هم از هونس در مورد دلیل جدایی کواچ از بایرن مونیخ سوال شد:

آیا ما نباید واقعیت ها را بگوییم؟ بزرگترین فشار از سوی تیم بود. من همیشه اهل ارتباط و صحبت با افراد هستم. بازیکنان تیم می توانند نظرشان را بیان کنند. ولی در نهایت این مدیریت باشگاه است که تصمیم می گیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات دانشگاهیان لیبی در حمایت از غزه

دانشجویان،کارکنان و استادان دانشگاه‌های لیبی امروز در دانشگاه طرابلس در حمایت از مردم غزه تظاهرات کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه طرابلس در حمایت از مردم غزه در این دانشگاه تظاهرات برگزار و حملات ارتش صهیونیستی را به این باریکه محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پرچم‌های فلسطین «چفیه » بر دوش خود انداخته بودند و در دفاع از حقوق  ملت فلسطین شعار می‌دادند. آنان  پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود« طوفان الاقصی ... طوفان حق » « فلسطین آزاد باد »، « نه به کشتار در غزه »

به نوشته پایگاه خبری « الوسط لیبیا»، در بیانیه پایانی این تظاهرات که توسط یکی از دانشجویان قرائت شد، آمده ‌است: دانشگاهیان لیبیایی پشت سر مقاومت فلسطینی ایستاده‌اند و مقاومت را تنها راه شکست و نابودی اشغالگری در سرزمین فلسطین می‌دانند و ضروریست که از ساکنان غزه در برابر حملات ارتش صهیونیستی حمایت شود.

شرکت کنندگان در این تظاهرات از کشورهای اروپایی حامی رژیم صهیونیستی خواستند از پشتیبانی بی حد و حصر خود از رژیم اسرائیل دست بردارند و به سیاست اعمال معیار دوگانه پایان دهند.

الجزایر حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد

دانشگاهیان لیبیایی از سازمان ملل خواستند به نقش خود در خصوص حفظ ثبات و امنیت بین‌الملل اقدام و قطعنامه‌های صادره درباره فلسطین را اجرایی کند.

در این بیانیه آمده‌ است: جنبش دانشجوی لیبی حامی غزه است و این حرکت متوقف نخواهد شد و آرمان‌های فلسطین آرمان ماست و فلسطینیان نیز بخشی از ما هستند.

در جریان حمله نظامیان صهیونیستی به نوار غزه افزون بر 34 هزار و 789 نفر شهید و بیش از 78 هزار و 204 تن هم مجروح شده‌اند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسم فلیک را نیاورید، برای بایرن بزرگ افت دارد!‏
  • تظاهرات دانشگاهیان لیبی در حمایت از غزه
  • فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت
  • ادعای کریستین فالک؛ اریک تن هاخ سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد
  • سه گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ و حامیان اصلی آنها
  • کارلو آنچلوتی: بایرن مونیخ در بازی رفت از ما بهتر بود
  • رانگنیک: اظهارات اولی هونس تاثیری روی من در ردکردن پیشنهاد بایرن مونیخ نداشت
  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!