Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه برج میلاد تهران، کریستوفر فن دیلن که برای اجرای کنسرت به تهران سفر کرده است، از برج میلاد به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری پایتخت و ششمین برج بلند مخابراتی دنیا بازدید و این برج را یکی از خاص ترین برج های مخابراتی دنیا عنوان  کرد.

وی در حاشیه بازدید از برج میلاد، اظهار داشت: پدر من مدتی در ایران کار می کرد، اولین سوغاتی پدرم، کارت پستالی از میدان آزادی با معماری ویژه و احساسات برانگیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند آلمانی افزود:‌ هیچ وقت در عالم کودکی فکر نمی کردم برج آزادی را از نزدیک تماشا کنم و حتی عکس یادگاری از این مکان بگیرم.

وی با بیان اینکه بازدید از برج میلاد بهانه ای شد تا بتوانم به ترسم از ارتفاع غلبه کنم، اظهار داشت: من از زمانیکه وارد تهران شدم، برج میلاد را از هر نقطه شهر می دیدم، دوستانم به من توضیح دادند که این مکان ششمین برج مخابراتی دنیا  است و تشویق شدم که حتما این مکان را از نزدیک ببینم اما بدلیل ترسم از ارتفاع مردد به بازدید از برج میلاد بودم.

این هنرمند  و آهنگساز آلمانی می گوید: هم اکنون خوشحالم که بر ترس خود غلبه کرده و از این برج زیبا با معماری خاص و منحصر به فرد بازدید کردم، چرا که این مکان به غیر از اینکه یک برج مخابراتی باشد، یک مکان ویژه با جاذبه های خاص برای گردشگران است و تماشای تهران از بالای برج میلاد بسیار به یادماندنی و زیبا است.

 شیلر ( Schiller (band)) نام پروژه مهم موسیقیدان آلمانی، کریستوفر ون دیلن (Christopher Von Deylen) است که کارهایی را در سبک الکترونیک منتشر کرده‌ است.

او از سال ۱۹۹۸ با انتشار نخستین آلبوم توانست وارد عرصه حرفه‌ای بازار موسیقی دنیا شد و تاکنون حدود ۷ میلیون نسخه از آثار خود را در سراسر جهان به فروش رسانده است.

فن دیلن دو باره برای اجرای کنسرت به ایران آمده است، نگاه مثبتی به ایران و مخاطبان ایرانی دارد و به قول خودش اخبار منفی رسانه‌ها هیچ تأثیری در تصمیمش برای برگزاری کنسرت در این کشور نداشته است.

گروه آلمانی شیلر به‌ سرپرستی کریستوفر فن‌ دیلن ۱۶ و ۱۷ آبان ماه امسال، در سالن وزارت کشور تهران منتخبی از قطعات مطرح و قطعات آلبوم جدید خود را با نام «صبح دم» به روی صحنه برد.

برچسب‌ها شهرداری تهران تهران برج میلاد تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران تهران برج میلاد تهران شهرداری تهران تهران برج میلاد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر

زمین لرزه‌‌ای به بزرگی ۲.۹ ریشتر ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه امروز سه‌شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، شهرستان دماوند در استان تهران را لرزاند. این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.

عدم قطعيت مكاني: ۰.۸۷+/- كيلومتر در جهت شمالي - جنوبي
۱.۱۱+/-  كيلومتر  در جهت شرقي - غربي
منطقه: استان تهران
فاصله‌ها: 6 كيلومتري دماوند، تهران
14 كيلومتري رودهن، تهران
18 كيلومتري بومهن، تهران

دیگر خبرها

  • بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه (س) رایگان شد
  • بازدید موزه فاطمی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد
  • بازدید از موزه فاطمی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) رایگان شد
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد
  • بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»
  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد