Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم گفت: مهم‌ترین عنصر در کاهش تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری ایجاد احساس مسئولیت در همه مدیران بوده و تا هر دستگاه فراتر از وظایف ذاتی و اداری خود عمل کند. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست شامگاه روز یک‌شنبه در هفتمین جلسه شورای ترافیک استان با اشاره به اهمیت کاهش تصادفات در استان اظهار داشت: فوت حتی یک نفر به علت تصادف برای استان قابل‌قبول نبوده و باید برای تک‌تک اتفاقات ناشی از تصادفات احساس مسئولیت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری مامور کاهش میزان تصادفات درون شهری مشهد شدسهم موتورسواران و عابران پیاده در تصادفات درون شهری گلستان 71 درصد استتصادفات درون شهری در قزوین 22 درصد کاهش یافت

وی با ابراز نگرانی از افزایش تصادفات در یک ماه گذشته افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید جلسات شورای ترافیک به‌صورت تخصصی‌تر و با تفکیک دو سطح برون‌شهری و درون‌شهری برگزار شود.

استاندار قم با تأکید بر ارائه راهکارهای قابل‌اجرا و دقیق از طرف دستگاه‌های مرتبط بیان کرد: آمارها باید دقیق و پیشنهاد‌ها باید موردی مطرح شود تا بتوانیم سهم هر دستگاه را در کاهش تصادفات در نظر بگیریم.

وی با موافقت برای تشکیل کمیته آموزش، امداد و نجات و کمیته فنی رفع نقاط حادثه‌خیز تصریح کرد: باید همه ارگان‌های مرتبط وارد میدان شده و پلیس را در مدیریت نظم و حفظ ایمنی راه‌ها یاری کنند.

سرمست بر پیگیری مجمع سلامت نیز تأکید و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عنصر در کاهش تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری ایجاد احساس مسئولیت در همه مدیران بوده و تا هر دستگاه فراتر از وظایف ذاتی و اداری خود عمل کند.

وی تشکل جلسات تخصصی در حوزه برون‌شهری و درون‌شهری را در دستور کار قرارداد و افزود: گزارش جلسات تهیه‌شده تا بتوانیم راهکارهای عملی را در سطح استان اجرا کنیم.

انتهای پیام/456/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: طی شبانه روز گذشته یک فقره تصادف فوتی، ۳۸ فقره تصادف جرحی و ۲۳۷ فقره تصادف خسارتی در خیابانهای مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: بارندگی و لغزندگی سطح خیابان، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از مهمترین عوامل این تصادفات بوده است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: همچنین دیروز مرتکبان ۶ هزار و ۹۴۲ فقره تخلف راهور در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۰۶ فقره از این تعداد، تخلفات حادثه ساز است.

اسدنژاد افزود: ۸۱ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

حدود یک میلیون دستگاه خودرو در مشهد روزانه تردد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی