Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:27:21 GMT

مرمت یک مدرسه در نهبندان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۹۶۷۷

مرمت یک مدرسه در نهبندان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، شبانی ، مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نهبندان گفت: این عملیات مرمتی با اعتبار ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی ۹۷ اجرا شد.

او افزود: عملیات اجرایی امسال شامل کف سازی، گچ کاری، محوطه سازی، استحکام بخشی و اجرای قسمتی تاسیسات آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبانی گفت: این مدرسه یکی از ۱۴ مدرسه‌ای است که محمد ابراهیم شوکت الملک دستور ساخت آن را در جنوب خراسان با هدف آموزش نوین در سال ۱۲۹۹ صادر کرد و بنا مدرسه هدایت در سال ۱۳۰۶ ه. ش به عنوان نخستین مدرسه شهر نهبندان با تعداد ۷۸ دانش آموز و ۴ معلم افتتاح شد.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نهبندان افزود: این بنا تک ساختمانی است که در داخل یک محوطه، کف بنا نسبت به زمین در حدود ۶۰ سانتیمتر مرتفعتر است.

او تأکید کرد: مدرسه هدایت نهبندان یکی از ۳۰ مدرسه نوین ایران است که در آن آموزش و پرورش نوین تدریس می‌شده است.

انتهای پیام/ک

مرمت مدرسه هدایت شهرستان نهبندان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هم اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان درحال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد دو مدرسه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

رئوف برهانی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر و در حوزه‌ آموزش و پرورش  این شهرستان هزینه شده است.

برهانی، در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

در پایان نشست از اصحاب رسانه تجلیل شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۰ مدرسه در تنگستان تکمیل شد
  • رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • گسترش فرهنگ جهادی از کار جهادی مهم‌تر است
  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان