Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: بسیاری از افرادی که در دادگاه حاضر می‌شوند متهم اصلی نیستند بلکه متهم اصلی افراد دیگری هستند.

«فائزه هاشمی رفسنجانی»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره رسیدگی به پرونده محمود احمدی‌نژاد به خبرنگار سیاسی برنا گفت: از سرانجام پرونده احمدی‌نژاد اطلاعی ندارم. اخیرا گفتگویی داشتم که منتشر شد مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد در برخورد قوه قضاییه با همه افرادی که دارای پرونده بالقوه یا بالفعل هستند، ملاحظات سیاسی دخیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع بسیاری از افرادی که در دادگاه حاضر می‌شوند متهم اصلی نیستند بلکه متهم اصلی افراد دیگری هستند.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران افزود: برای مثال زمانی که احمدی نژاد استاندار اردبیل بود در ارتباط با موضوعات نفتی، یکسری پرونده‌هایی داشت که هیچ‌کس در نهایت متوجه نشد سرانجام آن پرونده‌ها چه شد. از این رو بهتر است اگر می‌خواهند برای مبارزه با فساد اقدامی کنند باید ابهاماتی که وجود دارد را رفع کرده تا مشخص شود پرونده‌ای وجود دارد یا خیر؟ برای مثال برای برخی افراد، پرونده‎‌هایی را تشکیل دادند که در نهایت مشخص نشد سرانجام این پرونده‌ها چه شد؟

این فعال سیاسی ادامه داد: به نظرم این‌گونه مسائل نیاز به شفافیت و همه‌جانبه‌گری بیشتری دارد. اگر قرار است قوه قضاییه به صورت دقیق به وظایف خود عمل کند باید در این زمینه‌ شفاف‌سازی کند.

او در مورد اتهامات وارده به احمدی‌نژاد و زندانی شدن مشایی و بقایی نیز تصریح کرد: در مورد احمدی‌نژاد باید گفت، وقتی مشایی و  بقایی دارای پرونده هستند و درنتیجه محکوم نیز می‌شوند، یقینا بدون تایید رئیس خود یعنی احمدی‌نژاد اقدام به کاری نکرده‌اند. از این رو اگر هم کاری انجام داده‌اند با دستور احمدی‌نژاد بوده است. حال اینکه ما در هر پرونده‌ای برخی افراد را متهم کنیم و برخی دیگر را رها کنیم منطقی و عادلانه نیست. در بسیاری از مواقع بدین گونه است که برخی به جای برخی دیگر پرونده‌دار شده و محکوم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: خوشحالی احمدی نژاد از انتصاب رییسی جزئیات بازداشت نشدن احمدی نژاد

خبرنگار: آزاده رحیمی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احمدی نژاد حزب کارگزاران قوه قضائیه قوه قضاییه مشایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم