Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار یکشنبه شب در جلسه هم اندیشی ای که با موضوع تکمیل ساخت زائرسرای مشهد برای ایلامی ها در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد، اختصاص مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی استاندار ایلام به زائرسرای ایلام در مشهد را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: این بیشترین کمکی بوده که تا به حال برای ساخت زائرسرا انجام شده است که من به نوبه خود از ایشان تقدیر می کنم اما لازم است در ادامه موج کمک های مردمی را در جهت تکمیل این زائرسرا ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این زائرسرا در آینده ای نزدیک موقعیت خوبی برای اهالی استان ایلام فراهم می کند و تا به حال هر کمکی به این زائرسرا شده کمک دولتی بوده است.

امام جمعه ایلام در ادامه گفت: کمک های مردمی تنها مشارکت مالی نیست و می توانند در قالب تهیه مصالح ساختمانی تجهیزات و دیگر وسایل یاری رسان تکمیل این امر خداپسندانه باشند.

وی افزود: آغاز جمع آوری کمک های مردمی همزمان با میلاد پیغمبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) خواهد بود که مردم شریف استان ایلام می توانند در این امر خیر و معنوی مشارکت نمایند.

گفتنی است پروژه زائر سرای ایلامی ها در زمین اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مساحت ۷۰۰مترمربع با پیشرفت فیزیکی هشتاد و شش درصد در هشت طبقه ساخته شده است. 
این زائر سرا که دوطبقه  آن شامل  پارکینگ، آشپزخانه، موتورخانه و یک طبقه رستوران ومابقی جهت اسکان زوار در حال ساخت بوده و برای تکمیل آن بالغ بر هشت میلیارد تومان دیگر نیاز است.

کد خبر 4768616

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ایلام زائران ایرانی ایلام یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز پدافند غیرعامل بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام

                                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمدحسن نامی در حاشیه بازدید از مسیل‌ها و گذرگاه‌های آبی سطح شهر ایلام با اشاره به اینکه معاون اول رئیس جمهور با رایزنی استاندار ایلام برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار در ۲ بخش اختصاص داده است،، اظهار داشت: در طرح جمع آوری آب‌های سطحی شهر ایلام نیز یک بودجه و اعتبار ویژه در نظر گرفته خواهد شد که با اجرای آن، برای نیم قرن آینده مسیل‌ها و گذرگاه‌های آبی در سطح شهر ایلام ماندگار شده و مشکل خاصی در این زمینه نداشته باشد.

وی در ادامه افزود: ساماندهی مسیل‌های سطح شهر ایلام در راستای اجرای طرح جامع، ماندگار و پایدار در سطح این شهر نیازمند بررسی و تحقیق کامل دارد.

نامی همچنین با بیان اینکه امکان تلفیق این کانال‌ها و مسیل‌ها از سرچشمه در سطح شهر ایلام نیازمند تدوین نقشه جی. آی. اس است، عنوان کرد: میزان شیب در سطح شهر ایلام مشخص کننده ساختار ساختمانی در سطح این شهر است و همین امر نیز نیازمند این است که با بررسی‌های لازم میزان شیب در این شهر مشخص شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه شیبی که در سطح شهر ایلام وجود دارد برای این شهر یک حُسن است، تصریح کرد: اگر بستری که آب از آن عبور می‌کند و شیب آن پایدار باشد، مشکلی وجود نخواهد داشت، اما اگر بستر شسته شده باشد بسیار خطرناک است چرا که شیب، سرعت فرسایش بستر مسیل‌ها و اطراف آن را بیشتر می‌کند که این امر نیز مستلزم اقدام مهندسی مناسب و ساخت و ساز‌ها در سطح شهر دارد.

نامی بیان کرد: در این راستا می‌شود که از لوله‌هایی که مقاومت بیشتری دارند و در کشور تولید می‌شود استفاد شود به سرعت کار انجام خواهد شد و زمان کمتری را برای احداث خواهد برد.

وی افزود: راه دیگر این است که از نیم دایره‌های مسلح استفاده شود که پیوستگی لازم را هم دارد و این راهکار‌ها نیز بر اساس بررسی‌هایی که روی نقشه جی آی اس انجام خواهد شد، مشخص می‌شود.

نامی با تاکید بر اینکه اقدام یکپارچه و جامع در راستای ساماندهی مسیل‌ها در سطح شهر ایلام ضروری است، گفت: نقشه جامع جمع آوری آب‌های سطحی شهر ایلام شامل ۲۴ شاخص استاندارد باید تهیه شود که این موضوع در ساخت و ساز ماندگار مسیل‌ها در سطح شهر ایلام کمک خواهد کرد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ابراز کرد: لازم است که در طرح جمع آوری آب‌های سطح شهر ایلام، نقشه حد مجاز بستر و حرائم این کانال بر اساس متراژی که در نقشه اصلی شهر مشخص شده است رعایت شده و ابتدا و انتهای کانال‌ها نیز باید هم عرض باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد