Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه مشکلات اساسی ما به جا‌هایی بر می‌گردد که بدون مجوز، برخلاف منافع عمومی اقداماتی انجام می‌شود، گفت: برخی از مقامات ارشد دولت دچار تعارض منافع هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «حسینعلی حاجی دلیگانی» شب گذشته (یکشنبه 19 آبان) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره لزوم شفاف سازی در کشور برای مبارزه با فساد گفت: مشکلات اساسی ما به جا‌هایی بر می‌گردد که بدون مجوز، برخلاف منافع عمومی اقداماتی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در توضیح بیشتر در این رابطه به ذکر مثالی پرداخت و گفت: به طور مثال برخی از مقامات ارشد دولت دچار تعارض منافع هستند.

 

وی با بیان اینکه مسئولی داریم که دارای شرکت‌های زیادی است در عین حال در جایگاه وزیر هم است، گفت: درباره وزیر دیگری شنیده‌هایی حاکی از آن است که یا سهام دار یک شرکت یا عضو هیات مدیره یک شرکت است.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: حال تعارض این گونه شکل می‌گیرد که هم در بخش دولتی و هم بخش خصوصی سمت‌هایی دارند که به واسطه جایگاهش از اطلاعات مهمی آگاهی دارد و ممکن است داشتن چنین اطلاعاتی سبب وارد آمدن لطمات و آسیب‌هایی به دولت یا منافع عمومی شود./

 

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت راهپیمایی 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز نماز جمعه هفته وحدت شبستان یزد رئیس جمهور حاجی دلیگانی شفاف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گرماب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار کنسانتره دام مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی و بازرسی از این خودرو ۵ تن کنسانتره بدون مجوز را کشف کردند، افزود: ارزش این مقدار کنسانتره بدون مجوز ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی با بیان اینکه خودرو به پارکینگ منتقل و یک نفر متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت