Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به برگزاری چهاردهیمن دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش استان، گفت: 125 نفر در این مسابقات شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ "کیامرث برخورداری" افزود: مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان هرمزگان 20 آبان ماه سال جاری در مجموعه ورزشی کارگران بندرعباس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران و ویژه تمامی تعاونگران، کارگران، کارفرمایان، افراد تحت پوشش بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده‌های آنان شامل همسر و فرزندان بالاتر از 15 سال که تابع مقررات سرپرستی فرزند هستند، برگزار می شود.

قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، مفاهیم(جلد بیست و چهارم تفسیر نمونه به صورت چهارگزینه‌ای)، قرائت ترتیل از ۱۰ جزء دوم قرآن کریم از رشته‌های این دوره از مسابقات است.

قابل ذکر است که حضور نفرات اول مرحله کشوری رشته های قرائت و حفظ کل در دوره های پیشین در همان رشته برای سال جاری ممنوع است.

 نفرات اول رشته‌های حفظ ۲۰ و ۱۰ جزء دوره های پیشین تنها اجازه شرکت در رشته های حفظ در اجزاء بالاتر را خواهند داشت.

 نفرات اول تا سوم مرحله استانی به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.

 

بیشتر بخوانید: به همت جامعه کارگری و کارفرمایی هرمزگان محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری با مددجویان برگزار شد ربیع فلاح: جامعه ای که در مسیر قرآن حرکت کند سعادتمند و پیروز است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی جامعه خانواده قرآن هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران