Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جلسه ستاد دارویی هرمزگان که با حضور مدیر اداره نظارت و ارزیابی دارو، مدیران شرکتهای توزیع دارو و نماینده انجمن داروسازان برگزار شد گفت: وضعیت تامین و توزیع دارو در هرمزگان مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر غلامعلی جاودان ضمن تاکید بر توزیع به موقع و عادلانه دارو و تجهیزات توسط شرکتهای توزیع کننده عنوان کرد: تمهیدات لازم برای مواقع خاص در نظر گرفته شده و استان از نظر تامین و توزیع دارو در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: رفع موانع در جهت دسترسی آسان بیماران به دارو از اولویت های این معاونت می باشد، و تلفن 190 مرکز اطلاع رسانی دارو وسموم 24 ساعته آماده پاسخگویی به شهروندان در زمینه کمبود، مشاوره و اطلاعات داروئی است.

در این جلسه کمبودهای داروئی استان به ویژه داروهای خاص بررسی، و معاون غذا ودارو ضمن تقدیر از تلاش کارکنان اداره دارو، داروسازان و مدیران شرکتهای توزیع خواستار این شد که با تلاش بیشتر در جهت تامین دارو اقدامات لازم را انجام دهند.

 

بیشتر بخوانید: بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از معاونت غذا و دارو دانشگاه کسب رتبه برتر معاونت غذا و دارو هرمزگان در ارزیابی برنامه عملیاتی دانشگاه های کشور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دارو دانشگاه علوم پزشکی معاون برنا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو
  • تاکید قالیباف به تامین ارز دارو