Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها و با توجه به افزایش سطح ارتباطات جهانی از طریق فضای مجازی، ارتباطات تا حد زیادی بین ملل نزدیک شده و مردم به راحتی می توانند با اتصال به اینترنت با مردم در سراسر جهان ارتباط بگیرند. بیشتر افرادی که به دنبال ارتباطات جهانی هستند یا به دنبال افزایش سطح آگاهی علمی خود هستند و یا برای گسترش کسب و کار خود نیازمند ارتباطات جهانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این بین بهتر است برای ارتباطات جهانی بهتر به غیر از زبان انگلیسی به چند مورد از مهم ترین زبان های دنیا نیز تسلط نسبی داشته باشید تا بتوانید ارتباطات شغلی و تحصیلی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در ادامه همراه ما باشید تا 4 مورد از زبان های مهم و کاربردی را به شما معرفی کنیم و در نهایت برای ترجمه متن های تخصصی و غیر تخصصی راه حل ویژه ای به شما ارائه دهیم.

زبان عربی، مهم ترین زبان منطقه خاورمیانه

با توجه به موقعیت استراتژیک کشور ایران در منطقه خاورمیانه و همسایگی با کشورهای عرب زبان جهان یادگیری این زبان می تواند تاثیر به سزایی در حفظ ارتباطات بین دو کشور برای بهبود روابط تجاری و اقتصادی داشته باشد. به همین منظور پیشنهاد می کنم اگر در حوزه های اقتصادی و تجاری مشغول به کار هستید حتما برای یادگیری نسبی این زبان تلاش کنید چرا که دانش جزئی شما می تواند تاثیر به سزایی بر روابط و ارتباطات کاری شما داشته باشد.

اگر شما برای مکاتبات اداری و ارائه پروپوزال به زبان عربی تسلط کافی ندارید می توانید برای ترجمه فارسی به عربی انواع متن های خود سفارش ترجمه خود را به شبکه مترجمین ایران بسپارید و در کوتاه ترین زمان متن ترجمه شده خود را تحویل بگیرید.

زبان ترکی استانبولی، کاربردی ترین زبان برای ارتباط با کشور ترکیه

کشور ترکیه به عنوان یکی از کشورهای مهم در در همسایگی کشورمان ایران، در سال های اخیر نقش بسیار مهمی در حوزه های واردات و صادرات محصولات و اجناس مختلف داشته است. همچنین با توجه به افزایش متقاضیان برای سفر به این کشور، نیاز به یادگیری این زبان ارزشمند در کشورمان بیش از هر زمان احساس می شود.

یادگیری زبان ترکی به عنوان یک زبان مهم و کاربردی در سال های اخیر از اهمیت بالایی برخوردار است به همین منظور شما می توانید با یادگیری این زبان به راحتی به ترکیه سفر کنید و برای ارتباطات تجاری خود همیشه خودتان پیش قدم شوید.

همچنین شما می توانید برای ترجمه فارسی به ترکی استانبولی انواع متن مانند کاتالوگ و بروشور، مقاله و حتی فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی ترکی سفارش خود را در سایت های آنلاین ترجمه متن ثبت کنید.

زبان فرانسوی دروازه ای به روی فرهنگ و ادب غرب

زبان فرانسوی یکی از مهم ترین زبان های پرتکلم دنیاست که مردم در کشورهایی مانند فرانسه، بلژیک، سوئیس و لوکزامبورک و موناکو به آن تسلط دارند. با یادگیری این زبان می توانید با ادبیات غنی این کشور بیشتر آشنا شوید و از برای ارتباطات فرهنگی بین دو کشور راه گشا شوید.

همچنین اگر شما جزو افرادی هستید که به حوزه گردشگری و سفر به کشورهای اروپایی علاقه دارید، پیشنهاد می کنم حتما تسلط کافی به این زبان داشته باشید تا بتوانید سفر لذت بخشی را با همزبانی به زبان فرانسه در پیش داشته باشید.

زبان سوئدی کانال ارتباطی با چند کشور مهم دنیا

چهارمین زبان کاربردی دنیا که کمتر کسی از اهمیت آن با خبر است. زبان شیرین سوئدی است. این زبان کاربردی کانالی برای یادگیری زبان های مهمی مانند ایسلندی، هلندی و دانمارکی است به این صورت که شما می توانید با یادگیری نسبی این زبان به چند زبان مهم دنیا مسلط شوید و به راحتی برای صحبت و ترجمه سوئدیبه فارسی متن های خود اقدام کنید.

روابط تجاری و اقتصادی ایران با کشورهایی مانند سوئد بسیار کمرنگ است، اما اگر شما در شرکتی بین المللی مشغول به کار هستید که با سوئد روابط تجاری و اداری دارند، پیشنهاد می کنم حتما با زبان این کشور آشنایی نسبی داشته باشید.

یادگیری زبان برای صحبت کردن و رفع نیازهای روزانه امری محال به نظر نمی رسد چرا که شما می توانید با کمی تمرین و تکرار زبان مورد علاقه خود را یاد بگیرید. اما همین که صحبت از ترجمه متن به میان می آید باید این نکته را در نظر داشته باشید که ترجمه متنی یک امر حرفه ای است و بدون سابقه و تجربه در این زمینه نمی توان متنی را به خوبی ترجمه کرد. به همین منظور پیشنهاد می کنم برای ترجمه متن های خود از مترجم های حرفه ای و با سابقه ای کمک بگیرید که تجربه کافی در امور ترجمه متن های تخصصی و غیر تخصصی دارند. شما می توانید برای دریافت بهترین خدمات ترجمه از سامانه شبکه مترجمین ایران یکی از قدیمی ترین سایت های ثبت سفارش ترجمه در کشور کمک بگیرید و در کوتاه ترین زمان ممکن متن های خود را به زبان دلخواه ترجمه کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه در سیلاب اطلاعات شنا کنیم و غرق نشویم فراهم نمودن زیرساخت های گردشگری ورزشی،تلاشی برای توسعه همه جانبه گیلان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینترنت جهان فضای مجازی کسب و کار گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: هرچقدر پنجره تعامل کشور با دنیا کاهش پیدا کند، فرصت‌ها برای ارتباطات حوزه کسب و کار هم کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسنا؛ اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روز‌های تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روز‌های کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود، اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند. آن‌ها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشور‌ها در روز‌های تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشور‌های همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آن‌ها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

دیگر خبرها

  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • «شیخ اجلّ» یکی از چهار عنصر ادبی ایران است
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • نزدیکی نگاه به حجاب در اسلام و مسیحیت
  • سامانه سنام قوه قضائیه پس از ۱۰ روز همچنان قطع است
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • ایران جزو چهار کشور نخست دنیا در حوزه سدسازی است
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها