Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@13:06:21 GMT

مدارس تهران به دلیل آلودگی تعطیل می‌شوند؟!

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۳۳۴۲

مدارس تهران به دلیل آلودگی تعطیل می‌شوند؟!

سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه مبنای تعطیلی مدارس میانگین شاخص آلودگی هوا به بالای ۱۵۰ می‌باشد گفت: تعطیلی مدارس منوط به پایش ۲۴ ساعته شاخص آلودگی هواست.

منصور درجاتی با اشاره به وضعیت تعطیلی مدارس بر پایش ۲۴ ساعته شاخص‌های آلودگی به‌عنوان مبنای تصمیم گیری تاکید کرد و در پاسخ به انتشار برخی اخبار مبنی بر شاخص آلودگی بالای ۱۵۰ در ورامین و پیشوا و وضعیت تعطیلی مدارس اظهار داشت: طبق تصمیم کارگروه اضطراری آلودگی هوا اگر میانگین شاخص آلودگی هوا به بالای ۱۵۰ برسد مدارس تعطیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران خاطرنشان کرد: استاندار تهران به‌عنوان رئیس کارگروه اضطرار آلودگی هوا و یا معاون عمرانی استاندار، مرجع تصمیم‌گیری در مورد تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس است که با پایش مستمر شاخص‌های آلودگی هوا اقدام به این امر می‌شود و تاکنون وضعیت پایش شاخص‌ها به این درجه نرسیده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بحران تعطیلی مدارس آلودگی هوا آلودگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۶ اردیبهشت‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه خرمشهر ۱۱۸ میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین هوای این شهر در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

همچنین در این مدت هوای اهواز، مسجدسلیمان و ماهشهر در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هندیجان در وضعیت «پاک» بوده است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است. 

 

 

دیگر خبرها

  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد