Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در  جلسه علنی امروز مجلس در دستور کار قرار گرفت.

محمدعلی پورمختار به عنوان یکی از طراحان این تحقیق و تفحص، گفت: به تازگی تحولاتی در مدیریت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ایجاد شده است اگرچه مدیریت جدید اصلاحاتی انجام داده اما موضوع عملکرد مدیران قبلی باید مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شرکت فرودگاهی امام خمینی(ره) در  قراردادی ۲۳ ساله تمام امور خدماتی، تبلیغاتی و فروشگاهی خود (CIP) را به شرکتی واگذار کرده و مبلغ این  قرارداد ۱۱ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: این در حالی است که این شرکت از بخش فرودگاهی ۹۰ میلیارد تومان و از بخش پارکینگ ۱۰ میلیارد تومان درآمد دارد.

پورمختار با بیان اینکه نحوه واگذاری CIP شرکت فرودگاهی امام خمینی(ره) به این شرکت به شدت مبهم است،افزود: وضعیت سایر بخش ها همچون واحدهای خدمات نظافتی و تبلیغاتی فرودگاه نیز مبهم است. علاوه بر این اطلاعاتی از هزینه ها و درآمدهای شرکت فرودگاهی نیز وجود ندارد.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیریت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، گفت: وضعیت ساختمان ها و سالن های این فرودگاه بسیار حقیر است. این در حالی است که بیش از دو دهه از فعالیت این شرکت می گذرد.

در پایان نمایندگان با ۱۱۴ رای موافق، ۳۶ رای مخالف، ۸ رای ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در این با این تحقیق و تفحص موافقت کردند.

محورهای این تحقیق و تفحص عبارت است از:

۱-بررسی نحوه رعایت صرفه و صلاح عمومی در  قراردادهایی همچون CIP، پارکینگ ها، هتل، غرفه ها، صرافی، تابلوهای تبلیغاتی، محوطه سازی ترمینال سلام، برجویی و واگذاری اراضی

۲-نحوه وصول و هزینه کرد درآمد و منابع شرکت

کد خبر 4768826

منبع: مهر

کلیدواژه: ترمینال سلام محمدعلی پورمختار کبودرآهنگ مجلس شورای اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا اسحاق جهانگیری محمد جواد ظریف حسن روحانی سازمان انرژی اتمی لانه جاسوسی یوم الله 13 آبان برجام محمدجواد ظریف سید عباس موسوی انقلاب اسلامی ایران هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح